رفیق برزیلیِ رضاییان در رادار استراماچونی! + آمار


رفیق برزیلیِ رضاییان در رادار استراماچونی! + آمار

فرناندو کانسین، هم‌تیمی سابق رامین رضاییان در اوستنده مورد توجه استقلال قرار گرفته و بعید نیست جانشین آیاندا پاتوسی در این تیم شود.

به گزارش جی پلاس، تیم فوتبال استقلال برای جانشینی آیاندا پاتوسی دست روی چند بازیکن ایتالیایی و برزیلی گذاشته که یکی از آن‌ها فرناندو کانسین است. هافبک طراح و 27 ساله باشگاه اوستنده در بلژیک که فصل قبل یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بود. فرناندو کانسین بعد از درخشش در رده‌های پایه فوتبال برزیل، فصل 2011-2010 راهی بلژیک شد و پیراهن اندرلخت را پوشید. او 3 فصل در اندرلخت بازی کرد و سپس از سال 2013 به اوستنده رفت تا در این تیم متوسط بلژیکی بازی کند.

رفیق برزیلیِ رضاییان در رادار استراماچونی! + آمار

فرناندو کانسین از فصل 2014-2013 عضو اوستنده است و تاکنون حدود 200 بازی برای این تیم انجام داده و گل‌هایی نیز به ثمر رسانده. کانسین که چند بار نیز برای تیم‌های نوجوانان و جوانان برزیل به میدان رفته تا سال 2020 با اوستنده قرارداد دارد اما طی روزهای اخیر مورد توجه استقلال قرار گرفته و بعید نیست به تهران بیاید و جای آیاندا پاتوسی را بگیرد.

رفیق برزیلیِ رضاییان در رادار استراماچونی! + آمار

به گزارش جی پلاس؛ کانسین در مقدماتی لیگ اروپا نیز برای اوستنده بازی کرده و نکته جالب درباره این هافبک برزیلی، هم‌تیمی بودن او با رامین رضاییان در تیم بلژیکی است. این دو فصل 2018-2017 را کنار هم و در ترکیب اوستنده سپری کردند. رضاییان بارها پیشنهاد استقلال را رد کرد اما حالا کانسین مذاکراتی با مدیران این باشگاه انجام داده و بعید نیست برخلاف دوست ایرانی‌اش، پیراهن آبی بپوشد و در لیگ نوزدهم عضو استقلال باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی