کارکنان واحد تعمیرات پالایشگاه آبادان به وضعیت شغلی خود معترض شدند


کارکنان واحد تعمیرات پالایشگاه آبادان به وضعیت شغلی خود معترض شدند

آبادان - ایرنا - تعدادی از کارکنان واحد تعمیرات دستگاه ثابت شرکت پالایش نفت آبادان روز شنبه با تجمع مقابل ورودی اصلی این شرکت نسبت به وضعیت شغلی خود معترض شدند.

به گزارش ایرنا در این تجمع صنفی حدود ۲۰۰ نفر از کارگران قسمت های آب و برق و بخار " شرکت ثنا اندیشه"، تعمیرات واحدهای جنوب " شرکت یگانه نورد" و تعمیرات فاز۳ پالاشگاه آبادان " شرکت مشتقاق آبادان " شرکت داشته و نسبت به تبدیل نشدن وضعیت قرار داد حجمی خود به سود هزینه مدیریتی و اجرا نشدن طرح طبقه بندی مشاغل معترض شدند.

یکی از تجمع کنندگان به خبرنگار ایرنا گفت: برخی از کارکنان پالایشکاه آبادان از سوی این شرکت تبدیل وضعیت شدند ولی کارکنان بخش های تاثیرگذار و سخت و زیان آور در این تبدیل وضعیت دیده نشدند.

وی گفت: تبدیل وضعیت شغلی تاثیر بسزایی بر حقوق و آینده بازنشستگی کارکنان پالایشگاه دارد.

یکی دیگر از کارکنان پالایشگاه آبادان نیز در این خصوص گفت: با توجه به درخواست قانونی و بحق کارکنان بخش تعمیرات دستکاه ثابت پالایشگاه آبادان هیچ مسئولی پاسخگوی مشکلات و درخواست ما نیست و این بیانگر بی توجهی مدیران نسبت به جامعه کارگری است.

وی افزود: تبدیل وضعیت کارگری باید شامل همه بخش های پالایشگاه شود و همه کارگران در شرایط سخت در حال خدمت به کشور و تولید ملی هستند و خواسته های آنها باید تامین شود.

یکی دیگر از کارکنان پالایشگاه آبادان قرارداد حجمی را نوعی برده داری از کارکنان توصیف کرد و گفت: در هیچ جایی از ایران این قانون اجرا نمی شود.

تلاش خبرنگار ایرنا برای دریافت پاسخ مدیران شرکت پالایش نفت آبادان از طریق روابط عمومی تا لحظه مخابره خبر بی نتیجه ماند.

۳۰۱۵/‏۶۰۶۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...