محمدرضا آزادی: خودمان را برای قهرمانی آماده می‌کنیم/ این فصل نوبت طلسم شکنی است


محمدرضا آزادی: خودمان را برای قهرمانی آماده می‌کنیم/ این فصل نوبت طلسم شکنی است

مهاجم تراکتور از وضعیت خودش و تیمش در اردوی ترکیه صحبت کرد.

مهاجم تراکتور از وضعیت خودش و تیمش در اردوی ترکیه صحبت کرد.

محمدرضا آزادی در گفت و گو با روابط عمومی تراکتور، در خصوص آخرین وضعیت تیم اظهار کرد: خوشبختانه تیم در شرایط خوبی قرار دارد و تمرینات خوبی را پشت سر می گذارد. خودمان را آماده می کنیم تا به امید خدا بتوانیم امسال به قهرمانی برسیم.

وی بیان کرد: کمپ ارضروم از امکانات خوبی برخوردار است و ما هم به صورت فشرده تمرین می کنیم تا آماده شروع مسابقات شویم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

آزادی درباره حضورش در اردوی تیم ملی بیان کرد: چند بازی تدارکاتی در اردوی تیم ملی انجام دادیم تا در شرایط خوبی قرار بگیریم و خوشبختانه برنامه های تمرینی مان خوب پیش رفت.

مهاجم بومی تراکتور ضمن قدردانی از مالک باشگاه، گفت: آقای زنوزی زحمات زیادی برای تراکتور می‌کشد و از جیب خودش برای این تیم هزینه می‌کند و تمامی حواشی را نیز به جان خریده که امیدوارم بتوانیم با ارائه بازی های خوب و کسب نتایج درخور شان این تیم، جواب زحماتشان را بدهیم.

وی درباره کار با دنیزلی خاطرنشان کرد: من با مربیان زیادی کار کردم و معتقدم آقای دنیزلی، مربی با دانشی است و جدیت خاصیتی دارد و با توجه به روحیه بالای تیم امسال، تلاش می‌کنیم که با تمام وجود بازی کنیم.

آزادی تاکید کرد: از هواداران می‌خواهم که مثل همیشه پشتیبان بازیکنان باشند و از تیم حمایت کنند تا بتوانیم طلسم قهرمانی را بشکنیم و جام را تقدیم آن‌ها کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس