برگزاری جلسات شرح حدیث «عنوان بصری» در مسجد علی‌بن موسی‌الرضا(ع)


برگزاری جلسات شرح حدیث «عنوان بصری» در مسجد علی‌بن موسی‌الرضا(ع)

سلسله جلسات شرح حدیث «عنوان بصری» شامل دستورالعمل‌های ارزشمند امام جعفرصادق (ع) درباره پیراستن دل از هواهای نفسانی و رسیدن به حقیقت بندگی، در مسجد علی‌بن موسی‌الرضا(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، جلسات شرح حدیث «عنوان بصری»، چهارشنبه ها بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تهران برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین «مهدی رئوفی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اعلام برگزاری جلسات شرح حدیث «عنوان بصری» در مسجد علی بن موسی الرضا (ع)، اظهار کرد: روشی که اهل بیت (ع) درباره سلوک عرفانی مطرح کردند بهترین طریق بندگی است که می توان این سلوک را از احادیث آن حضرات(ع) استخراج و عملی کرد.

امام جماعت مسجد علی بن موسی الرضا (ع) تاکید کرد: با توجه به اینکه مکاتب انحرافی زیادی بروز و ظهور یافته اند، تصمیم گرفتیم برای بهره مندی دقیق مردم از دستورات ائمه اطهار (ع) این جلسات را برگزار کنیم.

بنا بر این گزارش، حدیث «عنوان بصری» شامل دستورالعمل های ارزشمند امام جعفر صادق (ع) درباره پیراستن دل از هواهای نفسانی و رسیدن به حقیقت بندگی است که خطاب به یکی از شاگردانشان به نام عنوان بصری مطرح کرده اند.

جلسات شرح حدیث عنوان بصری، چهارشنبه ها بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تهران برگزار می شود.

گفتنی است، مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در تهران، خیابان مجاهدین اسلام، نرسیده به میدان شهدا، خیابان عظیم زادگان، نبش خیابان شهید قادری، واقع شده است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی