ترافیک سنگین درآزادراه کرج_تهران/شنبه پر ترافیک در پایتخت


ترافیک سنگین درآزادراه کرج_تهران/شنبه پر ترافیک در پایتخت

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور پرداخت.

خبرگزاری مهر: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در محور‌های هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت (رفت وبرگشت) تردد روان است.

وی افزود: در ضمن چهار محور شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

رحمانی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها گفت: در آزادراه قزوین_کرج_تهران محدوده‌های پایانه کلانتری، ساسانی و پل کلاک ترافیک سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: محور‌های قدیم پلدختر_خرم آباد، شهداد_نهبندان، شمشک_دیزین، اولنگ_شاهرود و شهداد_اندوهجرد به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

شنبه پر ترافیک در پایتخت/ ترافیک صبحگاهی در غرب به شرق

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت به تشریح وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در ۲۹ تیرماه پرداخت.

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی شهر تهران در صبح روز شنبه، بیست و نهم تیرماه اظهار کرد: محور غرب به شرق بزرگراه همت از جنت‌آباد، محور غرب به شرق بزرگراه حکیم از شقایق، محور غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از سردار جنگل، محور غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله از خروجی جناح، مسیر غرب به شرق آزادی از شهیدان و در مسیر جنوب به شمال نواب از پل هلال احمر با حجم بار ترافیک صبحگاهی مواجه است.

وی در ادامه افزود: محور جنوب به شمال چمران از تونل توحید تا جلال آل احمد، در محور شرق به غرب بزرگراه بابایی از پل نیروی زمینی، در محور جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن‌دوست، در مسیر شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین از پل امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) از مرزداران، در مسیر شرق به غرب رسالت از پل صیاد شیرازی و محور غرب به شرق آزادراه از پل غربی با حجم بار ترافیکی صبحگاهی مواجه هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت