خبرچین بسیار است!


خبرچین بسیار است!

رمضان سال هزار و سیصد هفتاد و هشت ‪‪ بود که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، طی نامه ای به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مستند به جلسه ای در استانداری اصفهان، خواستار چاپ مقدار زیادی تراکت مرگ بر اسراییل و مرگ بر امریکا و پرچم های این دو کشور برای آتش زدن، شد.

‏من اما به تعداد مورد درخواست شان سفارش تولید تراکت؛ "فلسطین پاره تن مسلمانان"، "بیت المقدس قبله و سرزمین مسلمانان" و پرچم ‏فلسطین را به حمایت و همبستگی با ملت رنج دیده فلسطین، دادم. دو روز پیش از روز قدس، دبیرخانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نماینده ای را برای دریافت اقلام مورد سفارش شان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان فرستاد . وقتی تراکت ها و پرچم را برده و دیده بودند با آنی که درخواست کرده بودند برابری ندارد، زنگ زدند و گلایه کردند. من هم در پاسخ آیه: وَلَا تَسُبُّوا الَّذِینَ یَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ فَیَسُبُّوا اللَّهَ عَدْوًا بِغَیْرِ عِلْمٍ. (و دشنام ندهید کسانی را که غیر خدا را می خوانند که مبادا آنان از روی جهالت خدا را دشنام دهند) سوره انعام را تلاوت کردم و افزودم در آموزه های محمد پیامبر، ستیزه جویی و دشنام حتی به دشمنان خدا را نداریم. به هر روی گفتگوی تلفنی مان نه او را مجاب کرد نه مرا. ظاهرا خودشان در فرصت کم تعدادی پرچم و تراکت مرگ بر این و مرگ بر آن، چاپ کردند و روز قدس همان کردند که می خواستند.‏
کمتر از یک ماه بعد، نامه ای از وزارت خانه مستند به شکایت آنان، در اعتراض به عدم اجرای درخواست شان واصل و از ما توضیح خواسته بود. دو صفحه پاسخ مستند به آیات قرانی و سیره نبوی نوشتم، مبنی بر اینکه وظیفه مسلمانان، کمک به مسلمانان رنج دیده فلسطین است و نه دشنام دهی و ناسزا گویی به این و آن و به امضای مدیرکل(مجید زهتاب) رسانده به دکتر مهاجرانی وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کردم. دوماه بعدتر دکتر سکاکی مدیرکل حراست وزارت خانه، مرا به تهران فراخواند و با هم در ساختمان وزارتخانه واقع در بهارستان، ناهار خوردیم و از گذشته ام و تحصیلاتم جویا شد. در پایان ملاقات مان دکتر سکاکی، توصیه کرد که مراقب اطرافیانم باشم که خبرچین بسیار است!

کد خبر 1281461

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403