سریال The Witcher نتفلیکس یک شخصیت منفی مشخص نخواهد داشت


سریال The Witcher نتفلیکس یک شخصیت منفی مشخص نخواهد داشت

فیلم‎برداری سریال The Witcher نتفلیکس به پایان رسیده است و این سریال به زودی منتشر خواهد شد، حال مشخص شده است که این سریال ویلن مشخصی نخواهد داشت. گرالت آو ریویا در طول داستان چه در بازی و چه در کتاب در برابر دشمنان زیادی قرار می‎گیرد که تعداد زیادی از آن‎ها هیولاهای بی شاخ و دم و بعضا با شاخ و دم! و بقیه آن‎ها انسان‎های بد تینت هستند. سریال The...

فیلم‎برداری سریال The Witcher نتفلیکس به پایان رسیده است و این سریال به زودی منتشر خواهد شد، حال مشخص شده است که این سریال ویلن مشخصی نخواهد داشت.

گرالت آو ریویا در طول داستان چه در بازی و چه در کتاب در برابر دشمنان زیادی قرار می‎گیرد که تعداد زیادی از آن‎ها هیولاهای بی شاخ و دم و بعضا با شاخ و دم! و بقیه آن‎ها انسان‎های بد تینت هستند. سریال The Witcher تعداد زیادی از شخصیت‎هایی را که طرفداران این فرانچایز با آن آشنا هستند به تصویر خواهد کشید و با این حال که گرالت با بسیاری از آن شخصیت‎ها رابطه خوبی ندارد ولی سریال ویلن مشخصی نخواهد داشت.

«لارن اس. هیسریچ» (Lauren S. Hissrich) شورانر سریال The Witcher در مصاحبه‎ای با Entertainment Weekly درباره این سریال و عدم وجود یک ویلن مشخص صحبت کرد. قبلا هم بارها گفته شده بود که سریال بیشتر از کتاب‎ها الهام خواهد گرفت تا بازی‎ها و هیسریچ بار دیگر تاکید کرد که سریال The Witcher شبکه نتفلیکس تمام طیف‎های خاکستری شخصیت‎ها و دنیای کتاب را در خود جای داده است.

هیسریچ در جواب به این سوال که آیا سریال ویلنی خواهد داشت یا این که جزئیات این موضوع یک راز محرمانه است گفت: جنبه مخفیانه‎ای در کار نیست. سریال ویلن مشخصی نخواهد داشت. یکی از چیزهایی که ما بیشتر از همه از آن لذت می‎بریم کند و کاو در طیف خاکستری دنیای کتاب است. نظر طرفداران درباره شخصیت‎های مختلف در طول سریال ممکن است تغییر کند و شخصیت‎هایی که در ابتدا دوست داشتید جای خود را به دیگران دهند.

شخصیت‎هایی که در ابتدا به آن‎ها علاقه دارید ممکن است شخصیت‎هایی نباشند که در پایان سریال هم از آن‎ها خوشتان بیاید و شخصیت‎هایی که کاملا شیطانی به نظر می‎رسند انگیزه‎هایی دارند که بسیار قابل درک، انسانی و احساسی هستند. من هنگام نوشتن داستان و سپس مشاهده کردن سریال متوجه شدم که علایقتان در طول سریال همواره تغییر می‎کند. شما همواره سعی می‎کنید خود را جای شخصیت‎ها گذارید و به این فکر می‎کنید که اگر جای آن‎ها بودید چه می‎کردید. ولی من فکر می‎کنم در نهایت شما احساس همدردی زیادی با شخصیت‎هایی که انتظار نداشتید، خواهید داشت.

هیسریچ در ادامه این مصاحبه سریال The Witcher را با سریال Game of Thrones مقایسه کرد. به خصوص وقتی بحث محتوای خشونت آمیز به میان می‎آید هر دو سریال ویژگی‎هایی دارند که باعث می‎شود رده بندی سنی خاصی دریافت کنند. شورانر سریال The Witcher آن را یک سریال بسیار بزرگ سالانه معرفی کرد و تاکید کرد هر محتوای گرافیکی که در سریال وجود دارد بخشی از داستان را جلو می‎برد و برای روایت داستان ارزشمند است و تنها برای ایجاد شُک در طول سریال گنجانده نشده است.

نظر شما درباره سریال The Witcher چیست؟ رقابت زیادی بین این سریال و سریال The Lord of The Rings کمپانی آمازون برای گرفتن جای سریال Game of Thrones وجود دارد به نظر شما کدام سریال موفق به تصاحب این جایگاه می‎شود؟

سریال The Witcher نتفلیکس یک شخصیت منفی مشخص نخواهد داشتسریال The Witcher نتفلیکس یک شخصیت منفی مشخص نخواهد داشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا