80 دستگاه تراکتور به دهیاری‌های شرق استان سمنان اعطا شد


80 دستگاه تراکتور به دهیاری‌های شرق استان سمنان اعطا شد

سمنان- ایرنا- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: 80 دستگاه تراکتور با هدف افزایش توسعه و آبادانی در روستاها در یکسال گذشته به دهیاری‌های شرق استان سمنان اعطا شده است.

مهدی صمیمیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در روزهای آینده آیین نمادین اعطای ۱۰ دستگاه تراکتور دیگر به دهیاری های شهرستان میامی انجام می شود و با اجرای طرح‌های از این دست می‌توان روند توسعه و اشتغال آفرینی در روستاهای استان را سرعت بخشید.

وی ادامه داد: در ۲ سال گذشته بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح‌های محرومیت زدایی با همکاری یکی از بانک‌های عامل استان و بنیاد علوی به روستاییان استان اعطا شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان اضافه کرد: کارمزد تسهیلات اعطا شده در این بخش به ۴۵۶ روستایی استان هشت درصد و با بازپرداخت پنج ساله است.

صمیمیان تصریح کرد: همچنین اعتبارهایی با همکاری یکی دیگر از بانک‌های عامل استان به دهیاری‌های استان سمنان اعطا می شود که این تسهیلات هم با کارمزد هشت درصد، یکسال تنفس برای بازپرداخت داشته و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات هم پنج ساله است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان افزود: توجه به دغدغه‌های روستائیان در دستور کار مسئولان استان قرار دارد و با برنامه‌ریزی اصولی برای رفع مشکلات دهیاری‌های سمنان در سال جاری تلاش می‌شود.

سمنان دارای ۳۰۸ روستای برخوردار از شورای اسلامی است و ۲۵۷ روستای استان هم دهیاری دارد.

۷۳۳۹/۷۴۰۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!