رقابت 500 قاری و حافظ در مسابقات قرآن «مشکات» البرز


رقابت 500 قاری و حافظ در مسابقات قرآن «مشکات» البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس برپایی مسابقات قرآن مشکات در البرز از رقابت 500 قاری و حافظ قرآن در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: مسابقات در بخش حفظ پنج جز، حفظ 10 جز، حفظ 20 جز، حفظ کل قرآن و ترتیل‌خوانی برگزار شد.

رقابت 500 قاری و حافظ در مسابقات قرآن «مشکات» البرز

حجت‌الاسلام مجتبی محمدی، دبیر برپایی مسابقات قرآنی مشکات در البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: این دوره از مسابقات قرآنی بعدظهر جمعه، 28 تیرماه با حضور اساتید و داوران برجسته قرآنی‌ سبزعلی‌، ‌علی پرهیزگار»،‌ امیرآقایی‌، ‌عباس امام‌جمعه، قره شیخ‌لو» و خانم‌ها ‌شیرازی‌، ‌آقاجانی‌، ‌جلالی‌ و ‌ماندگارمهر‌ برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات در بخش حفظ پنج جز، حفظ ۱۰ جز، حفظ 20 جز، حفظ کل قرآن و ترتیل‌خوانی ویژه گروه سنی کمتر از ۱۶ سال و گروه سنی بالای ۱۶ سال برگزار شد.

دبیر برپایی مسابقات قرآنی مشکات در البرز با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به همت دفتر امام جمعه کوهسار استان البرز و مؤسسه قرآنی مشکات برگزار شد، گفت: این مسابقه سال قبل فقط در سطح این شهرستان برپا شد، اما امسال گسترش یافته و در سطح استان البرز برگزار شد.

محمدی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 500 قاری و حافظ قرآن با هم رقابت کردند، افزود: از برترین‌های مسابقه با سکه بهارآزادی، نیم سکه و جوایز نقدی تقدیر خواهد شد.

وی در پایان گفت: همچنین در حاشیه این مسابقات از برندگان مسابقات کتابخوانی خورشید هشتم که همزمان با دهه کرامت در این استان برگزار شد، تقدیر شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر