راهیابی گروه تواشیح «تسنیم البرز» به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآنی اوقاف


راهیابی گروه تواشیح «تسنیم البرز» به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآنی اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز از راهیابی گروه تواشیح «تسنیم البرز» به مرحله نیمه‌نهایی چهل و دومین دوره از مسابقات قرآنی اوقاف خبرداد و گفت: این مسابقه دهم و یازدهم مرداد در قم برگزار می‌شود.

راهیابی گروه تواشیح «تسنیم البرز» به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قرآنی اوقاف

حجت الاسلام و المسلمین احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز از راهیابی گروه تواشیح تسنیم البرز به مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات خبر داد و اظهارکرد: مرحله نیمه نهایی رشته تواشیح در بخش برادران ۱۰و ۱۱ مرداد ماه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه گروه تواشیح تسنیم البرز تنها نماینده استان در گروه برادران مسابقات همخوانی (قرائت قرآن جمعی) و همسرایی(تواشیح) مسابقات قرآنی هستند، افزود: آقایان «محسن خزائی»،«غلامرضا هاتف‌صدیقی»، سید«حسین حسینی»، «امیرمحمد مرادی»، «حسین توده‌خرمن» و «علی نوفلاح» متسابقین گروه تواشیح تسنیم البرز هستند.
وی با بیان اینکه اعزام اولین گروه برای مسابقات نیمه‌نهایی در تمامی رشته‌ها از ۱۰ مرداد آغاز می‌شود، گفت: در این دوره، 30 گروه از سراسر کشور حضور داشتند و سرپرستی هیئت داوران برعهده «غلامرضا شاه‌میوه» بود.
این مسئول در پایان بیان کرد: گروه‌های راه‌یافته، درمرحله نیمه نهایی باید فقط یک اثر هم‌سرایی 6‌دقیقه‌ای (اجرا شده در مرحله مقدماتی) را اجرا کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش