«سارایوو» میزبان بزرگ ترین نمایشگاه صنعت بین المللی حلال


«سارایوو» میزبان بزرگ ترین نمایشگاه صنعت بین المللی حلال

بانک بین المللی بوسنی با همکاری بانک توسعه اسلامی،بزرگترین نمایشگاه صنعت بین المللی حلال را در سارایوو به راه انداخته اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «sarajevotimes»،بانک بین المللی بوسنی با همکاری بانک توسعه اسلامی،بزرگترین نمایشگاه صنعت بین المللی حلال را در سارایوو به راه انداخته اند.

نمایشگاه حلال سارایوو در روزهای 26 تا 28 سپتامبر در پایتخت بوسنی و هرزگوین برگزار می شود.

نمایشگاه 2019 حلال سارایوو با همت مرکز مجوز کیفیت حلال در اتاق بازرگانی کرواسی در زاگرب به کمپانی های کروات و نمایندگان رسانه ها معرفی شد.

این در حالی است که درخواست برای محصولات و خدمات حلال در جهان در حال گسترش است.

«دینو سلیموویچ»،رئیس ارتباطات و بازاریابی در بانک بین المللی بوسنی در این باره گفت: «نمایشگاه حلال سارایوو فرصتی برای تامین کنندگان خدمات و تولیدکنندگان محصولات مجوز دار حلال برای معرفی خود نه تنها به توزیع کنندگان و واردکنندگان محصولات حلال در سراسر جهان بلکه به بازار داخلی بوسنی است که به طور روزافزون به دنبال تولیداتی با مجوز و برچسب حلال هستند.»

«سلیموویچ» تاکید کرد که بازار جهانی حلال نشان دهنده یک روند پر سرعت رشد است که تهیه کنندگان و تولیدکنندگان حلال را به میزبان بسیار زیادی علاقه مند به سرمایه گذاری در این زمینه می کند.

وی افزود: «نمایشگاه حلال سارایوو،فرصتی ایده آل برای شرکت های کروات است تا بازار جهانی حلال که تخمین زده می شود حدود 1.5 میلیارد مشتری دارد را توسعه دهد.

رئیس ارتباطات و بازاریابی در بانک بین المللی بوسنی همچنین گفت: «کشور ما اکنون هم به عنوان کشوری که با صنعت حلال دوستی دارد شناخته شده است و یکی از معدود کشورهایی است که دارای تعداد زیادی هتل،رستوران و تسهیلات گردشگری با مجوز حلال است.»

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق