درک زیبایی هنر اسلامی در موزه قطر


درک زیبایی هنر اسلامی در موزه قطر

شهروندان قطری این فرصت را دارند تا «زیبایی هنر اسلامی» را از طریق فعالیت های مختلف در موزه هنر اسلامی که قرار است در ماه جاری و ماه آگوست انجام شود،درک کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « gulf-times»،شهروندان قطری این فرصت را دارند تا «زیبایی هنر اسلامی» را از طریق فعالیت های مختلف در موزه هنر اسلامی که قرار است در ماه جاری و ماه آگوست انجام شود،درک کنند.

اتحادیه موزه های قطر اعلام کرد که این بخشی از برنامه های تابستانی موزه هنر اسلامی این کشور است تا از طریق آن هم قطری ها و هم گردشگرانی که به قطر می آیند با زببایی هنر اسلامی آشنا شوند.

این اتحادیه تاکید کرد که مجموعه ای از آثار هنری که تاریخ 1400 ساله اسلام را پوشش می دهد و همچنین مجموعه وسیع و متنوعی از اشیای قدیمی متعلق به تاریخ اسلام در این نمایشگاه به نمایش در می آید.

تیم خطاطی و هنر که شامل همه گروه های سنی است،تقویمی از کارگاه هایی که قرار است در این نمایشگاه برگزار شود را تولید کرده اند.

علاقه مندان می توانند از این تابستان 35 رشته مختلف هنری را انتخاب کنند و با شرکت در کارگاه های تعیین شده آنها با این هنرها آشنا شوند.

زمان ها و تاریخ ها برای رشته های مختلف متفاوت است و علاقه مندان می توانند برای اطلاع پیدا کردن از جزئیات و ثبت نام به صفحه ای که هنرمندان آن را تهیه کرده اند،مراجعه کنند.

دوره های خوشنویسی شامل خط های کوفی،نسخ،نستعلیق و دیوانی است در حالی که کارگاه های هنر هم در رشته های نقاشی روی شیشه و آکریلیک،نقاشی و مجسمه سازی ارائه می شود.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط