دوره‌های مشاوره خانواده در کانون فرهنگی هنری مسجدالرضا(ع) برگزار می‌شود


دوره‌های مشاوره خانواده در کانون فرهنگی هنری مسجدالرضا(ع) برگزار می‌شود

کانون فرهنگی هنری مسجد الرضا(ع) دوره‌های مشاوره با موضوعاتی همچون «موفق ترین والدین چه کسانی هستند؟» را در ایام فراغت تابستان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، کانون فرهنگی هنری مسجد الرضا(ع) همزمان با ایام اوقات فراغت تابستان دوره های مشاوره برای دانش آموزان برگزار می کند. این دوره ها با حضور جشنانی، مشاور و روان شناس در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

در این کارگاه مشاوره به سوالاتی همچون «موفقیت فرزندانمان در گرو کدام تکنیک هاست؟»، «موفق ترین والدین چه کسانی هستند؟» پاسخ داده می شود. این کارگاه مشاوره ۲۶ تیرماه ساعت ۱۹ در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود.

بنابراین گزارش، مسجدالرضا (ع) از جمله مساجدی است که برای کلیه مقاطع سنی برنامه ریزی دارد، به گونه ای که با ایجاد کانون فرهنگی هنری درصدد جذب نوجوانان، با انجام فعالیت های گسترده آموزشی و برگزاری برنامه های فرهنگی و ایجاد کتابخانه درصدد جذب جوانان و ایجاد مهد کودک برای نیاز کودکان زمینه حضور اقشار مختلف را در این مسجد فراهم می کند.

یکی از برنامه هایی که در این کانون مورد توجه است، طرح پیوند «خانه، مسجد و مدرسه» به منظور استفاده بهینه دانش آموزان از ساعات پس از مدرسه در فضای آرام و معنوی مسجد است که در سال تحصیلی مورد توجه قرار می گیرد.

این طرح در محورهایی همچون کلاس های درسی، کلاس های ورزشی فوتبال و شنا، کارگاه های مهارتی،هنری، خلاقیت، رایانه، حلقه های دینی، معرفتی و اخلاقی، فوق برنامه های متنوع، برنامه های تفریحی، بازی های گروهی و اردوهای جذاب ویژه پسران و دختران پایه اول تا نهم فعالیت داشته است.

بنابراین گزارش، ساخت این مسجد در زمینی به مساحت 18 هزار مترمربع از سال 1390 با همکاری شهرداری و مرکز رسیدگی به امور مساجد در منطقه ۱ آغاز و در نهایت این مسجد در سال ۹۵ افتتاح شد و اکنون یکی از بزرگ ترین و فعال ترین مساجد تهران محسوب می شود. فضای ساختمان مسجد الرضا(ع) با سه هزار متر مربع زیربنا مجهز به کتابخانه، کلینیک درمانی، آمفی تئاتر، آشپزخانه و خانه کودک، کانون فرهنگی هنری و کتابخانه است که عموم شهروندان می توانند از این بخش ها استفاده کنند.

یادآور می شود، مسجدالرضا(ع) در بزرگراه صدر، خیابان دیباجی شمالی واقع شده است.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه