ظرفیت کانون‌های مساجد و گروه‌های خودجوش مردمی در کمک به سیل‌زدگان به‌کار گرفته شود


ظرفیت کانون‌های مساجد و گروه‌های خودجوش مردمی در کمک به سیل‌زدگان به‌کار گرفته شود

نمایندگان دستگاه های عضو در قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل‌زدگان کشور بر استفاده از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه‌های بسیج و مبلغان و نیز فعال کردن گروه‎های خودجوش مردمی تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، نشست قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل زدگان کشور، امروز (سه شنبه، 25 تیر ماه) با حضور حجت الاسلام دکتر «حبیب رضا ارزانی»، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، «سعید اوحدی»، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و نمایندگان تعدادی از دستگاه های اجرایی این قرارگاه در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد.

نمایندگان دستگاه های عضو در این نشست با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه های بسیج و مبلغان این موضوع را مطرح کردند که هر قدر از ظرفیت نهادهای عمومی، گروه های خودجوش مردمی استفاده بیشتری شود، میزان کمک رسانی به سیل زدگان نیز بیشتر خواهد شد.

به گزارش شبستان، همچنین در این نشست این موضوع مطرح شد که باید کمیته اطلاع رسانی قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل زدگان کشور اطلاع رسانی بهتر و بیشتری درباره میزان بسیار زیاد کمک رسانی مردم به سیل زدگان داشته باشد.

این گزارش می افزاید: اعضای حاضر در نشست قرارگاه فرهنگی حمایت از سیل زدگان کشور تاکید کردند: باید همگرایی و انسجام بیشتری میان دستگاه های عضو این قرارگاه برای افزایش خدمات رسانی به مناطق سیل زده ایجاد شود.

همچنین در این نشست مقرر شد از ظرفیت رسانه ها برای اطلاع رسانی دقیق و گسترده تر خدمات رسانی به سیل زدگان استفاده شود. چنان که رسانه هایی همچون جمله صدا و سیما و خبرگزاری شبستان تاکنون در این زمینه عملکرد بسیار خوبی داشته اند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا