برنامه جمکران برای پایان هفته زائران/خطبه‌خوانی خادمان در روز ولادت کریمه اهل‌بیت(ع)


برنامه جمکران برای پایان هفته زائران/خطبه‌خوانی خادمان در روز ولادت کریمه اهل‌بیت(ع)

مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی هفته که با آغاز دهه کرامت همزمان شده است، با برنامه‌های متنوع همچون سخنرانی، مدیحه‌سرایی و قرائت دعا میزبان زائران می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی هفته با برنامه های متنوع میزبان منتظران و مهدی باوران می شود.

بنابر این گزارش، امشب (چهارشنبه، 12 تیرماه) در شب ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها حجت الاسلام یاسین حسین آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران برای زائران سخنرانی کرده و کربلایی مهدی دهباشی به مولودی خوانی می پردازد.

این گزارش می افزاید: عصر روز پنجشنبه، ۱۳​ تیرماه نیز آیین خطبه خوانی خادمان مسجد مقدس جمکران با حضور کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خادمان آستان قدس رضوی و حرم حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) برگزار می شود.

برنامه میعادگاه منتظران پنجشنبه، 13 تیرماه از ساعت 20 با جلسه آموزش عمومی قرآن آغاز شده و از ساعت 21 حجت الاسلام میردامادیان برای منتظران امام عصر(عج) سخنرانی می کند.

قرائت دعای پرفیض کمیل با نوای محمدجواد احمدی پایان بخش برنامه شب جمعه میعادگاه منتظران است.

همچنین، جمعه، 14 تیرماه روز منتسب به امام زمان(عج) مسجد مقدس جمکران از ساعت شش صبح و بر قرائت دعای شریف عهد به استقبال زائران می رود ... در ادامه و از ساعت 6 و 30 دقیقه حجت الاسلام میرشفیعی برای زائران به سخنرانی پرداخته و در ادامه دعای پرفیض ندبه با نوای حاج محمدرضا بذری زمزمه می شود.

پایان بخش برنامه های جمعه میعادگاه منتظران قرائت زیارت شریف آل یاسین در عصر روز آدینه است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟