جامعه و کادرسازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) در جامعه اسلامی شکل گیرد


جامعه و کادرسازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) در جامعه اسلامی شکل گیرد

سرهنگ پاسدار کوشکی جهرمی با اشاره به اینکه جامعه و کادرسازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) در جامعه اسلامی شکل گیرد، گفت: رگه های تمدن اسلامی در جوامع اطراف ما رشد کرده و در حال بالندگی است و باید منتظر حضرت موعود (عج) باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی»، امروز (یکشنبه 23 تیر) در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با اشاره به اینکه کل بشریت از سرمایه معنوی و مادی که انقلاب اسلامی استفاده کرده و در این 40 سال از آن بهره مند شدند، گفت: اگر امروز در دنیا می بینیم که قدرت های استکباری ذلیل شدند، ثمره رشادت های شهدا در دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است که فلسفه وجود آنان هم همین انقلاب اسلامی است.

مدیر کل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با یادآوری این مطلب که اگر فدای دین خدا نشویم پشیزی ارزش نداریم، اظهارداشت: هرکس باید به گونه ای فدای دین خدا می شود و خوشابحال آنانی که تمام هستی خود را برای دین خدا می دهند.

وی با اشاره به اینکه بشر امروز به پایان رسیده است ولی عمق وجود شیعه ریشه در شهادت حضرت سیدالشهدا (ع)، دارد که هنوز پویا و فعال است، اضافه کرد: امام خامنه ای (مدظله العالی) برای 40 سال دوم نقشه راه را مشخص کردند و ما باید دنباله رو این نقشه باشیم.

سرهنگ کوشکی افزود: آنچه که امروز جامعه را در جنگ نرم تحت تاثیر قرارداده است، بی توجهی به نماز است.

وی با اشاره به اینکه جامعه و کادرسازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) در جامعه اسلامی شکل گیرد، اظهارداشت: رگه های تمدن اسلامی در جوامع اطراف ما رشد کرده و در حال بالندگی است و باید منتظر حضرت موعود (عج) باشیم.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید