حسرت معلولان برای رفتن به اربعین تمام می‌شود


حسرت معلولان برای رفتن به اربعین تمام می‌شود

محسنی‌بندپی با اشاره‌به اشتیاق معلولان برای حضور در پیاده‌روی اربعین، گفت: ناشنوایان با اشاره، نابینایان با تجهیزات لازم و همراهی اطرافیان و معلولان با استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای استفاده از امکانات ویلچری می‌توانند در مراسم اربعین شرکت کنند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: «انوشیروان محسنی بند‌پی» به مناسبت هفته بهزیستی در واکنش به این مسئله که طی سال‌های اخیر معلولان با حسرت رفتن زائران اربعین را نظاره می‌کنند، گفت: این مسئله درست است، اما در سال‌های گذشته بهزیستی اقداماتی مانند تعمیر ویلچر، اهدای عصا، حضور راهنماها و ... را برای معلولان انجام داد.

استاندار تهران و رئیس سابق سازمان بهزیستی کشور افزود: به نظر من شرایط هر سال برای حضور معلولان در اربعین بهتر می‌شود تا معلولان با حسرت به این مراسم نگاه نکنند و بدانند که خودشان هم می‌توانند در این مراسم حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: ناشنوایان با اشاره، نابینایان با تجهیزات لازم و همراهی اطرافیان و معلولان با استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای استفاده از امکانات ویلچری می‌توانند در مراسم اربعین شرکت کنند.

وی یادآور شد: معلولان نگران نباشند به زیارت اربعین خواهند رفت؛ ما هم به معلولانی که در استان تهران هستند این نوید را می‌دهیم که اگر شرایط جسمانی آن‌ها برای چنین سفری آماده است، امکانات جانبی را برای سفر آن‌ها فراهم خواهیم کرد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی