رونمایی از سامانه شفافیت مالی ستادی اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور


رونمایی از سامانه شفافیت مالی ستادی اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور

سامانه شفافیت عملکرد مالی اتحادیه تشکل های قرآن و عترت(ع) کشور به منظور اطلاع‌رسانی آن‌لاین از عملکرد این اتحادیه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، سامانه شفافیت عملکرد مالی اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور امروز (سه شنبه 25 تیر ماه) با حضور جمعی از اصحاب رسانه و حسن محمدی، مدیر عامل این اتحادیه رونمایی شد.

بنا بر این گزارش، اعتبارات دریافتی و هزینه کردهای برنامه ای اتحادیه تشکل های قرآن و عترت(ع) کشور همراه با اسناد و مدارک مربوطه آن همه روزه به صورت آنلاین در این سامانه منتشر می شوند.

این گزارش می افزاید: تلاش شده است اسناد هزینه کردهای اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور با یک فاصله چند ساعتی پس از انتشار هزینه کردها در سامانه شفافیت بارگزاری شوند تا مردم و مجموعه های قرآنی دیگر اطلاع دقیقی از تمام فعالیت های این اتحادیه در حوزه مالی داشته باشند.

به گزارش شبستان، اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور باور دارد افزایش شفافیت ها در حوزه مالی موجب می شود بودجه های بیشتری به مجموعه های قرآنی اختصاص یابد. بر همین اساس پیشگام راه اندازی سامانه شفافیت عملکرد مالی در میان مجموعه های قرآنی شده است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد