همکاری شبکه قرآن و معارف سیما با هیات رزمندگان اسلام/استعدادیابی مداحی


همکاری شبکه قرآن و معارف سیما با هیات رزمندگان اسلام/استعدادیابی مداحی

طی دیدار مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با مدیرعامل هیات رزمندگان اسلام بر تعاملات دو جانبه در راستای تولید برنامه‌های مختلف تاکید شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: نشست مشترک جواد شیخ اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با سردار علی اکبر مداحی، مدیرعامل هیات رزمندگان اسلام برگزار و در آن بر تعامل رسانه ای میان دو طرف تاکید شد.

در این جلسه تولیدات مشترک در ایام عید غدیر، محرم و صفر و دیگر مناسبت های مذهبی، طراحی و تولید مسابقه بزرگ استعدادیابی با محوریت مداحی با مشارکت هیات رزمندگان اسلام و نیز برگزاری مسابقات مختلف در این ایام از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین پخش مراسم های دعای کمیل هیات رزمندگان اسلام از شبکه قرآن و معارف سیما و همچنین تهیه و تولید برنامه های شاد و جنگ های ترکیبی در ایام عید غدیر به صورت مشترک از مواردی بود که به آنها پرداخته شد.

در این جلسه بر لزوم آسیب شناسی حوزه مادحین و بررسی راه های تعامل بیشتر و بهتر با ذاکرین اهل بیت (ع) و هماهنگی هیات رزمندگان اسلام با شورای معارف سیما در راستای تقویت برنامه های سیما در حوزه کارشناسی، سخنرانی و مداحی، تاکید شد.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید