آخرین جزییات از پرونده آرمان / او را با سیگار و سکه داغ سوزاندند


آخرین جزییات از پرونده آرمان / او را با سیگار و سکه داغ سوزاندند

تلاش کادر درمانی پزشکان متخصص بیمارستان نتیجه داد و آرمان 5 ماهه حالش رو به بهبود است.

آخرین جزییات از پرونده آرمان / او را با سیگار و سکه داغ سوزاندند
به گزارش فانوس، «شکر خدا حالش خوب است و به تغذیه هم واکنش خوبی نشان داده است. با وجود اینکه جراحات زیادی در تنش مشهود بود، اما خوشبختانه تلاش کادر درمانی پزشکان متخصص بیمارستان اکبر مشهد نتیجه داد و آرمان ۵ ماهه حالش رو به بهبود است» این‌ها گوشه‌ای از صحبت‌های مجید سزاوار، فوق تخصص مراقبت‌های ویژه کودکان بیمارستان اکبر و پزشک معالج نوزاد ۵ ماهه‌ای است که به دلیل کودک آزاری از بجنورد به بیمارستان اکبر منتقل شده بود.

سرگذشت آرمان

اما ماجرای این نوزاد معصوم که گزارش آن در بیستم تیر ماه امسال منتشر شد از این قرار است که اوایل تیرماه مردی سالخورده به همراه دخترش نوزادی ۵ ماهه را با مجموعه‌ای از زخم‌های کهنه و جدید به بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد برده و کادر درمانی بیمارستان با مشاهده جراحات شدید بر صورت، دست‌ها، پاها، دهان و سینه آرمان پنج ماهه و وخامت حالش، این طفل در بستری می‌کنند.

آثار زخم‌های عمیق بر کف پا‌ها و سینه، جای دندان بر بدن، علائم سوختگی بر صورت و دهان این طفل معصوم احتمال کودک آزاری را برای تیم درمانی بیمارستان قوت بخشید. از همین رو موضوع به مرجع قضایی و مددکاران بهزیستی اعلام شد. این نوزاد به دلیل شرایطی که داشت برای دریافت اقدامات تخصصی‌تر به بیمارستان فوق تخصصی اکبر مشهد منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت