صندوق امید خراسان رضوی 149 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد


صندوق امید خراسان رضوی 149 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

مشهد- ایرنا- صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی از ابتدای امسال تا کنون 149 میلیارد و 79 میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرد.

معاون صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: این مبلغ به ۱۴۶ طرح شهری و ۱۶۸ طرح روستایی تعلق گرفت که ۳۶ درصد طرح ها توسعه ای و ۶۴ درصد آنها ایجادی است.

حسن حسنی افزود: از تسهیلات یاد شده ۹۴ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال مربوط به طرح های روستایی و ۵۴ میلیارد و ۵۴۹ میلیون ریال به طرح های شهری پرداخت شده است. وی ادامه داد: ۲۹ درصد دریافت کنندگان تسهیلات بانوان و ۷۱ درصد مردان هستند.

معاون صندوق کارآفرینی خراسان رضوی با بیان اینکه بخش کشاورزی با ۴۸ درصد بیشترین طرح ها را به خود اختصاص داده است افزود: ۳۴ درصد طرحها در بخش صنعت و ۱۸ درصد هم در بخش خدمات است.

حسنی گفت: طرح های شهر مشهد با ۳۰ میلیارد ریال بیشترین میزان تسهیلات را دریافت کرده اند و طرح های شهرهای تربت جام با ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و سبزوار با ۲۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در رتبه های بعدی قرار دارند.

صندوق کارآفرینی امید تنها نهاد مالی تخصصی با ابعاد کاملاً حمایتی در کشور است ‏که ‏در دو زمینه تامین مالی خرد و حمایت از کسب و کارهای خرد فعالیت می کند.
ماموریت صندوق کارآفرینی امید تجمیع سپرده های خرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولت، شناسایی جوانان واجد شرایط، توانمندسازی آنان و کمک در ایجاد کسب و کارهای خرد کم سرمایه با محوریت فعالیتهای کارآفرینانه و نیازهای منطقه ای است.

۷۵۰۷/۱۹۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !