قهرمانی بانوان لرستانی در مسابقات وزنه‌برداری کشور


قهرمانی بانوان لرستانی در مسابقات وزنه‌برداری کشور

خرم آباد - ایرنا - رئیس هیات وزنه‌برداری لرستان گفت: تیم بانوان بزرگسال وزنه‌برداری لرستان در مسابقات کشوری به عنوان قهرمانی دست یافت.

به گزارش ایرنا سید علی شاهرخی اظهار داشت: دومین دوره مسابقات وزنه‌برداری بانوان قهرمانی کشور که در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی اصفهان برگزار شد با قهرمانی لرستان به کار خود پایان داد.
وی افزود: در این رقابت‌ها، در رده سنی بزرگسالان تیم لرستان با ۶۳۱ امتیاز قهرمانی شد، اصفهان با ۶۲۹ نایب‌قهرمان و تهران با ۶۲۷ امتیاز عنوان جایگاه سوم را از آن خود کرد.
رئیس هیات وزنه‌برداری لرستان بیان کرد: در رده سنی جوانان نیز تیم کرمانشاه با کسب ۶۲۸ امتیاز موفق شد در رده نخست قرار گیرد، تیم‌های کردستان و اصفهان نیز به ترتیب با ۵۸۰ و ۵۵۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.
شاهرخی ادامه داد: در وزن ۴۵ کیلوگرم بزرگسالان و همچنین ۴۵ کیلوگرم جوانان؛ مینا گودرزی صاحب مدال طلا شد.
وی افزود: در وزن ۴۹ کیلوگرم بزرگسالان و همچنین ۴۹ کیلوگرم جوانان؛ متین الوند توانست با شکست حریفان خود در سکوی نخست قرار بگیرد.
شاهرخی گفت: همچنین الهام حسینی در وزن ۷۱ کیلوگرم بزرگسالان؛ صاحب طلا شد.
رییس هیات وزنه بردار لرستان افزود: در اوزان ۸۱ کیلوگرم بزرگسالان؛ ریحانه توکلی، ۷۱ کیلوگرم جوانان؛ فاطمه نصیری و ۷۶ کیلوگرم جوانان؛ نازنین معتمدی توانستند در جایگاه سومی قرار بگیرند.
۳۲۱۰/‏۶۰۶۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس