گتوند برای توسعه و پیشرفت، نیازمند جذب نخبگان است


گتوند برای توسعه و پیشرفت، نیازمند جذب نخبگان است

دزفول- ایرنا- امام جمعه شهرستان گتوند گفت: جذب افراد نخبه و کارآمد برای رفع مشکلات و پیشرفت این شهرستان ضروری است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل اسدپور عصر جمعه در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران و بررسی آفتهای کار در حوزه رسانه در گتوند با اشاره به مشکلات مختلف این شهرستان افزود: بسیاری از نخبگان فعال ما در نقاط مختلف کشور ساکن هستند که این مشکلات مانع حضور آنان در این خطه وخدمت به مردم اینجا می شود.
وی ادامه داد: شرایط باید برای حضور نخبگان در این شهرستان فراهم شود، ضمن اینکه برای رفع مشکلات و توسعه نیازمند جذب نخبگان هستیم.
امام جمعه گتوند افزود: تبادل اطلاعات با همدیگر، پرداختن دقبق به مساله‌ها و ایجاد فضای گفتمانی در شهرستان از مهمترین مسائلی است که خبرنگاران باید در فعالیت‌های خود لحاظ کنند.
حجت الاسلام اسدپور همچنین با اشاره به مشکلات فضای مجازی در گتوند گفت: شورای فضای مجازی این شهرستان با هدف اطلاع رسانی و انسجام در پوشش رویدادها با حضور نخبگان و کارشناسان تشکیل می‌شود.
وی اظهار داشت: مشکلات در حوزه‌های مختلف و همکاری و انسجام نداشتن برخی از مدیران شهرستان با گفتمان سازی رفع می شود لذا باید از درگیری و اختلافات پرهیز کنیم.
امام جمعه گتوند افزود: خبرنگاران با هدف تبلیغ برای احزاب سیاسی کارنکنند و بیشتر برای رفع مشکلات و پیگیری مطالبات مردم تمرکز کنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند نیز در این نشست به فعال‌تر شدن خبرنگاران نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: خبرنگاران برای داوطلبان احتمالی انتخابات تبلیغ نکنند و مشکلات مردم را در کنار عملکرد ادارات و دستگاه‌ها پوشش دهند.
حمید بهداروندی پوشش خبری بر لزوم افزایش پوشش خبری برنامه‌ها و آئین‌های فرهنگی این شهرستان تاکیدکرد و افزود: برخی از اخبار مناسبت‌های فرهنگی نسبت به اخبار حوزه های دیگر، کمتر پوشش داده می‌شود که لازم است خبرنگاران در این حوزه نیز فعالیت بهتری داشته باشند.
رفع مشکلات خبرنگاران، نقد پذیری وپاسخگو بودن مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی از جمله خواسته‌های مطرح شده خبرنگاران حاضر در این نشست بود.
۷۴۶۷/۶۰۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق