سرمربی تیم هندبال مردان گچساران در لیگ برتر هندبال کشور انتخاب شد


سرمربی تیم هندبال مردان گچساران در لیگ برتر هندبال کشور انتخاب شد

گچساران - ایرنا - مهدی آزاد منجیری به عنوان سرمربی و سعید پایاب به عنوان سرپرست تیم هندبال نفت و گاز گچساران برای حضور در مسابقات هندبال لیگ برتر مردان کشور انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا، مهدی آزاد منجیری تجربه ۲۰ سال بازی و مربیگری در لیگ برتر هندبال کشور را دارد.
او بازی در تیم‌های پیکان، مقاومت، شهرداری کرمان، ذوب آهن اصفهان، فولاد سپاهان، ثامن‌الحجج سبزوار، مس کرمان، و بازی در گروه‌های ملی جوانان و بزرگسالان را در کارنامه ورزشی خود دارد.

رئیس هیات هندبال گچساران جمعه شب به خبرنگار ایرنا گفت:: قرعه کشی مسابقات هندبال لیگ برتر کشور سی و یکم تیر و بازی های فصل ۱۳۹۸-۹۹ از روز ۲۵ مهر آغاز می شود.

سعید پایاب همچنین از راهیابی تیم هندبال نوجوانان گچساران به لیگ برتر کشور خبر داد.

وی تصریح کرد: تیم هندبال نفت و گاز گچساران با کسب مقام چهارم جام باشگاه های ایران به لیگ برتر هندبال نوجوانان کشور راه یافت.

پایاب اظهار داشت: مسابقات هندبال جام نوجوانان کشور از روز شنبه با حضور ۳۱ تیم در هشت گروه چهار تیمی آغاز شده و و روز پنجشنبه به پایان رسید.

وی ابراز داشت: نفت و گاز گچساران در این مسابقات با سه پیروزی و یک شکست در مراحل اول و دوم به نیمه نهایی لیگ نوجوانان باشگاه های کشور راه یافت.

تیم هندبال بزرگسالان نفت وگاز گچسارن قهرمانی، نایب قهرمانی در لیگ برتر ایران، عنوان چهارمی جام باشگاه های آسیا و مقام هفتمی جام قهرمانی باشگاههای جهان را کارنامه افتخارات خود دارد.

۸۱۴۳/‏۱۶۶۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403