گنج زاده در رده بندی/ مبارزه 5 کاراته کا در جدول شانس مجدد


گنج زاده در رده بندی/ مبارزه 5 کاراته کا در جدول شانس مجدد

سجاد گنج زاده فردا برای کسب مدال برنز به میدان می‌رود و 5 نماینده کشورمان در بخش کومیته در جدول شانس مجدد به روی تاتامی خواهند رفت.

گنج زاده در رده بندی/ مبارزه 5 کاراته کا در جدول شانس مجدد

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در پایان دیدار‌های روز نخست شانزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا که با حضور ۳۴۰ کاراته کا از ۳۳ کشور در شهر تاشکند ازبکستان پیگیری شد، سجاد گنج زاده در سنگین وزن به دیدار رده بندی راه یافت، بهمن عسگری، رضا روشن، مجید حسن نیا، سارا بهمنیار و زهرا یاوری هم با راهیابی حریفانشان به فینال به جدول شانس مجدد راه یافتند.

در وزن ۸۴+ کیلوگرم، سجاد گنج زاده ابتدا ۴ بر ۲ مینسو جانگ از کره جنوبی را برد سپس ۳ بر صفر سامانروی آرول وران از مالزی را مغلوب کرد. در مبارزه سوم پرمان ایشانوف از ترکمنستان را ۵ بر صفر شکست داد.
او در نیمه نهایی مقابل طارق حمدی از عربستان قرار گرفت و پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی مبارزه با قانون سنشو نتیجه را واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، بهمن عسگری ابتدا ۹ بر یک یی ژو وانگ از چین را شکست داد. سپس ۶ بر یک از سد دانشکومار سلواکومار از مالزی گذشت.
عسگری در نیمه نهایی ۲ بر یک مغلوب کن نیشیمورا از ژاپن دارنده یک طلا و یک برنز کاراته وان‌های ۲۰۱۹ و عنوان سومی جهان در سال ۲۰۱۸ شد و به گروه شانس مجدد رفت.

در وزن ۶۰ – کیلوگرم، مجید حسن نیا در اولین دیدار ۶ بر ۲ راجا یانفو از هند را برد و در دومین مبارزه ۵ بر یک مقابل صدرالدین سایماتوف ازبکستانی مغلوب شد و به جدول شانس مجدد رفت.

در وزن ۵۵- کیلوگرم، رضا روشن پس از استراحت در دور اول، دور دوم یک بر صفر گاتام سائود از هند را برد و در ادامه با همین نتیجه مغلوب آندره آکتائوف از قزاقستان شد و به جدول شانس مجدد راه پیدا کرد.

در وزن ۵۰- کیلوگرم، سارا بهمنیار در اولین دیدار پس از تساوی ۲ بر ۲ در وقت قانونی مبارزه مقابل تی هونگ دین از ویتنام برنده تاتامی شد. سپس ۳ بر ۲ نتیجه را به میهو میاهارا از ژاپن دارنده عنوان قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸ واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت.

در وزن ۶۸- کیلوگرم، زهرا یاوری در اولین دیدار مقابل جورجیا زفانیا از اندونزی بعد از تساوی ۶ بر ۶ با قانون سنشو نتیجه را واگذار کرد و با توجه به راهیابی حریف به فینال، او هم به جدول شانس مجدد رفت.

در مبارزات امروز تیم ایران ۴ فینالیست هم داشت، در بخش بانوان طراوت خاکسار، رزیتا علیپور و حمیده عباسعلی و در بخش مردان ذبیح اله پورشیب با غلبه بر تمامی حریفان به دیدار پایانی راه یافتند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات، دیدار‌های فینال و رده بندی تمام اوزان کومیته و کاتا فردا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

خاکسار و علیپور به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا راه یافتند

قهرمانی تیم ملی کاراته کارگران در بازی‌های جهانی

رئیس فدراسیون کاراته: سال مهمی پیش رو داریم

انتهای پیام/

آخرین اخبار از کاراته ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا