تیم منتخب گرانقیمت ترین انتقالات تابستان 2019 (عکس)


تیم منتخب گرانقیمت ترین انتقالات تابستان 2019 (عکس)

در فصل نقل و انتقالات جاری، تاکنون سه بازیکن با قیمت حداقل 100 میلیون یورویی جابجا شده...

طرفداری - در حالی که هنوز مدت زیادی به پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی 2019 باقی مانده است، وب سایت ترنسفرمارکت، به بررسی تیم منتخب گرانقیمت ترین انتقالات صورت پذیرفته تا به اینجا پرداخته است.

یاسپر سیلسن دروازه بان هلندی والنسیا با انتقالی 35 میلیون یورویی از بارسلونا گرانقیمت ترین دروازه بان بوده است. ماتیاس ده لیخت با انتقالی 85.5 میلیون یورویی از آژاکس به یوونتوس پیوست تا به گرانقیمت ترین مدافع تاریخ فوتبال بدل شود. لوکاس هرناندز مدافع فرانسوی که با 80 میلیون یورو از اتلتیکو مادرید راهی بایرن مونیخ شد دیگر مدافع میانی تیم منتخب است.

آرون ون بیساکا که پس از کش و قوس های فراوان با مبلغ 55 میلیون یورو از کریستال پالاس به منچستریونایتد پیوست و فرلاند مندی که با 48 میلیون یورو از المپیک لیون راهی رئال مادرید شد، به ترتیب گرانقیمت ترین مدافعان راست و چپ تابستان جاری بوده اند.

در خط میانی شاهد حضور سه بازیکن آینده دار هستیم. فرنکی دی یونگ با 75 میلیون یورو از آژاکس به بارسلونا پیوست. رودری با 70 میلیون یورو از اتلتیکو مادرید راهی منچسترسیتی شد و تانگوی اندومبله نیز با هزینه ای 60 میلیون یورویی از المپیک لیون به تاتنهام پیوست.

اما برای جذب سه مهاجم تیم منتخب، سه باشگاه بزرگ اسپانیایی مجموعاً 346 میلیون یورو هزینه شده است. ژائو فلیکس با هزینه ای 126 میلیون یورویی از بنفیکا به اتلتیکو مادرید پیوست تا گرانقیمت ترین انتقال تابستان جاری لقب گیرد. هزینه انتقال آنتوان گریزمان از اتلتیکو مادرید به بارسلونا 120 میلیون یورو بوده و ادن هازارد نیز با انتقالی 100 میلیون یورویی از چلسی راهی رئال مادرید شد.

تیم منتخب گرانقیمت ترین انتقالات تابستان 2019 (عکس)

نگاهی به 10 بازیکن گرانقیمت تاریخ فوتبال؛ گریزمان در جایگاه ششم قرار گرفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد