زوج اکون و مگنوسن در هاس برای فرمول یک آلمان؟ چرا که نه!


فرمول یک ایران – طبق شایعاتی که نقل محافل ورزشی است، گرندپری بریتانیا 2019 آخرین فرصت رومن گروژان بود و این راننده فرانسوی احتمالا از هاس اخراج خواهد شد و استبان اکون جایگزین وی می شود. گروژان بار دیگر در این فصل نتوانست عملکرد خوبی نشان دهد. او در فصل گذشته به دلیل اشتباهاتش که از نظر داوران زیاد و غیر قابل بخشش بودند حتی در آستانه محرومیت از یک...

فرمول یک ایران – طبق شایعاتی که نقل محافل ورزشی است، گرندپری بریتانیا ۲۰۱۹ آخرین فرصت رومن گروژان بود و این راننده فرانسوی احتمالا از هاس اخراج خواهد شد و استبان اکون جایگزین وی می شود.

گروژان بار دیگر در این فصل نتوانست عملکرد خوبی نشان دهد. او در فصل گذشته به دلیل اشتباهاتش که از نظر داوران زیاد و غیر قابل بخشش بودند حتی در آستانه محرومیت از یک مسابقه هم بود، نتوانست عملکرد مناسبی نشان دهد و حالا امسال اشتباهات متعدد او حساسیت گونتر استاینر، مدیر تیم را برانگیخته است.

کسب تنها دو امتیاز در نه مسابقه باعث شد رومن درخواست تنظیمات گرندپری استرالیا را برای بریتانیا بکند تا مشکل کمبود سرعت حل شود اما این نقشه در همان دور اول به دلیل برخورد با هم تیمی خود نیست و نابود شد. هردو راننده قبل از دور دهم به دلیل برخورد از مسابقه خارج شدند.

گونتر به شدت خشمگین بود و اعلام کرد هردو راننده، خود را دچار مشکل و دردسر کرده اند و حتی به آنها اجازه دفاع از خود بعد از مسابقه را نداد و در عوض (همراه با چندین ناسزا) بیان کرد که این برخورد چقدر مسخره و غیر قابل پذیرش بوده است. بر اساس بعضی شایعات این آخرین مسابقه رومن با هاس بوده است.

زوج اکون و مگنوسن در هاس برای فرمول یک آلمان؟ چرا که نه!زوج اکون و مگنوسن در هاس برای فرمول یک آلمان؟ چرا که نه! رومن گروژان – تیم هاس

منبعی آگاه اطلاع داده که جین هاس مدیر شرکت هاس به استاینر اختیار تام داده تا گروژان را اخراج و با راننده رزرو مرسدس، اکون مذاکره کند. این منبع گفته:

چیزی که شنیدم آن بود که استاینر بخاطر این برخورد خشمگین بود و طی تماسی با جین هاس، اجازه اخراج یک راننده را طلب کرد.

صحبت هایی شده که دنبال اکون هستند تا حتی الامکان در گرندپری بعدی وی را جایگزین کنند. این چیزی بود که تا الان می دانم‌. اگر درست بود و مطالب بیشتری به دستم رسید اطلاع خواهم داد.

راننده فرانسوی این فصل نتوانست صندلی پیدا کند و اعلام کرده که هدف او بازگشت به فرمول یک است و بعد از صحبت های توتو ولف، وی احتمالا از قرارداد با مرسدس خارج خواهد شد و باید دید به کدام تیم خواهد رفت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار