حضور بازار باسلام در رویداد ایران هوشمند


حضور بازار باسلام در رویداد ایران هوشمند

بازار آنلاین «باسلام»، یکی از 10 استارتاپ برگزیده‌ی حاضر در رویداد «ایران هوشمند» است که چهارشنبه با حضور رئیس جمهور و وزیر ارتباطات برگزار شد.

در این رویداد که چهارشنبه، ۲۶ تیرماه ۱۳۹۸ در سالن اجلاس سران برگزار گردید، علاوه بر جناب آقای دکتر روحانی و جناب آقای آذری جهرمی که سخنرانان ویژه بودند، افراد دیگری نیز سخنرانی داشتند؛ از جمله امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و محمدباقر اثنی عشری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، شهاب جوانمردی مدیرعامل فناپ و حسام میرآرمندهی بنیانگذار کافه بازار.

در این رویداد، همچنین برخی از استارتاپ‌های موفق حضور داشتند؛ از جمله «باسلام»، بازار آنلاین کسب‌وکارهای خانگی و محللی. سجاد عساکره، هم‌بنیان‌گذار «باسلام» نیز همراه‌با تیم خود در این رویداد حضور داشت و فعالیت‌های «باسلام» را در حضور رئیس جمهور ارائه کرد. از دیگر استارتاپ های برگزیده حاضر در همایش می‌توان به اسنپ، تپسی، کشمون، استادکار، و… اشاره کرد.

رئیس جمهور در بخشی از سخنان خود در سالن اجلاس سران،«باسلام» را این‌گونه توصیف کرد:

((اینکه امروز یک روستایی در خانه‌ی خودش قادر است شغلی را ایجاد کند، صنعتی را ایجاد کند(…) و از همانجا مستقیما قادر باشد دستاورد خودش را عرضه کند و مشتری‌اش را پیدا کند، کار بسیار عظیم و بزرگی ست…))

وب‌سایت و اپلیکیشن «باسلام»، یک بازار اینترنتی برای کسب‌وکارهای خانگی و محلی است که از سال ۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده. ۴۵۰۰ تولیدکننده از ۳۸۰ نقطه‌ی جغرافیایی ایران، در سایت باسلام صاحب کسب‌وکار شده‌اند و محصولاتشان را از طریق غرفه‌ی اختصاصی خود به ۹۵۰ نقطه از سرزمین‌مان ارسال می‌کنند. درآمد متوسط تولیدکننده‌های باسلامی از ۵۰۰ هزار تومان تا ۶۰ میلیون تومان در ماه متغیر است.

«باسلام»، بازاری هزار قصه از آدم‌هایی‌ست که مسیر موفقیت خود را در تعامل و همکاری با دیگران یافته‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص