گلایه عضو شورای شهر از ترافیک الکامپ


گلایه عضو شورای شهر از ترافیک الکامپ

ایتنا - میرلوحی: هنگامی که از مسیر اتوبان چمران عبور می کردم، به سبب ترافیک ناشی از برگزاری این نمایشگاه، از نیایش به بعد را پیاده رفتم و سایر خودروها هنوز در ترافیک بودند.

به گزارش ایتنا، عضو شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه الکامپ در پایتخت گفت: شهرداری باید مانع برگزاری نمایشگاه شود.

سیدمحمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران با انتقاد جدی از برگزاری نمایشگاه الکامپ در نمایشگاه بین المللی تهران (خیابان سئول) گفت: اخیرا در نمایشگاهی مانند الکامپ که موضوع آن هم آی تی و فناوری بود، مسئولان امر اعلام کرده بودند که آن نمایشگاه ۸ هزار بازدید کننده دارد، اما من هنگامی که از مسیر اتوبان چمران عبور می‌کردم به دلیل ترافیک ناشی از برگزاری این نمایشگاه، از نیایش به بعد را پیاده رفتم و سایر خودروها هنوز در ترافیک بودند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: اتوبان های چمران و نیایش از شریان‌های اصلی شهر هستند و هنگامی که ترافیک آنها پس می‌زند، تردد در کل شهر را مختل می‌کند.
وی با تأکید بر اینکه شهرداری باید تلاش کند تا مانع برگزاری الکامپ در داخل تهران شود، گفت: دستگاه‌های مربوطه نیز باید تلاش کنند تا از امکاناتی که در شهر آفتاب فراهم شده استفاده کنند.

شایان ذکر است بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ امسال از ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!