حاشیه‌هایی از الکامپ بیست و پنجم از نگاه خبرنگار ایتنا


حاشیه‌هایی از الکامپ بیست و پنجم از نگاه خبرنگار ایتنا

ایتنا - گزارش اختصاص خبرنگار ایتنا را از روز اول و دوم نمایشگاه بین‌المللی الکامپ بیست و پنجم بخوانید.

حسین رسولی ترافیک نمایشگاه روز اول قابل تحمل و روز دوم آزاردهنده بود. صف طولانی خودروها در ورودی خیابان سئول ورود به نمایشگاه را با تاخیری نیم ساعته مواجه می‌کرد.

به همت برگزارکنندگان ورودی پارکینگ نمایشگاه امسال رایگان است که جای تقدیر دارد. در مقابل هزینه بلیط ورودی 2 هزار تومانی همچنان باقی است.

در جای نمایی غرفه‌ها نظم و دقت خاصی دیده می‌شود. غرفه داران هم در گفتگو با خبرنگار ایتنا از این موضوع رضایت داشتند.

با وجود نشاط و جنب و جوشی که در سالن ها دیده می شود، گرمای هوا بر میزان استقبال اثر گذاشته و عابرین زیادی در خیابان های نمایشگاه مشاهده نمی شوند.

طبق اعلام قبلی قرار بود مراسم افتتاحیه ساعت 9:30 باشد که به علت تاخیر وزیر محترم ارتباطات، مراسم با 65 دقیقه تاخیر آغاز شد.

حضور وزرای ارتباطات کشورهای همسایه جزو رویدادهای مهم روز اول برگزاری بود.

- همانطور که انتظار می‌رفت، سال های الکامپ استارز و استارت‌آپ‌ها از شلوغی و استقبال خاصی از سوی جوانان و نوجوانان برخوردار بود.

- سالن اختصاص داده شده به ستاد اجرایی و ستاد خبری سالن 43 است که انصافا با وجود برخی ناهماهنگی های روز اول از امکانات خوبی برخوردار است. نشست‌های خبری هم در همین سالن برگزار می‌شود.

- به سیاق هر سال بازار قرعه کشی‌ها و جایزه دادن‌ها داغ است و هر از گاهی تجمع غیرعادی در گوشه ای از سالن ها به همین دلیل دیده می شود. در این میان، نارضایتی غرفه‌های همسایه هم قابل اعتناست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی