طاهرخانی: در لیست مازاد پرسپولیس نبودم/ می‌روم که باقدرت برگردم


طاهرخانی: در لیست مازاد پرسپولیس نبودم/  می‌روم که باقدرت برگردم

بانک ورزش - برای کسب تجربه و بیشتر بازی کردن از پرسپولیس جدا شد نه به‌واسطه حضور در لیست مازاد. این حرفی است که حمیدرضا طاهرخانی در پست اینستاگرامی...

بانک ورزش - برای کسب تجربه و بیشتر بازی کردن از پرسپولیس جدا شد نه به‌واسطه حضور در لیست مازاد. این حرفی است که حمیدرضا طاهرخانی در پست اینستاگرامی خداحافظی‌اش از هواداران پرسپولیس به آن اشاره داشت. بازیکنی که معتقد است مطرح‌شدن نام سروش رفیعی و شایان مصلح در لیست مازاد کالدرون همه را غافلگیر کرد و همین امر یکسری حواشی را برای تیم به وجود آورد. طاهرخانی امیدوار است هواداران پشت کالدرون باشند تا بتواند مثل برانکو موفق باشد تا به این نحو با دوری از حواشی یک قهرمانی دوباره را با این تیم تجربه کنند. این بازیکن تیم امید ایران نیم‌نگاهی هم به لژیونر شدن و امیدوار است کارهای او برای حضور در فوتبال اروپا فراهم شود.

به دلیل مصدومیت اردوی تیم امید و پرسپولیس در ترکیه را از دست دادی اما گویا تمرینات خودت را شروع کردی.
با شروع تمرینات پرسپولیس بااینکه مصدومیت داشتم در تمرینات شرکت کردم اما شرایط به نحوی بود که باید MRI می‌گرفتم. پیش از شروع تمرینات پرسپولیس هم یک هفته مجبور به استراحت بودم و همین وضعیت سبب شد با تیم به ترکیه نروم و در اردوی تیم امید هم نتوانم حضور پیدا کنم. بااین‌حال خدا را شکر اوضاع خوب است و تمرینات اختصاصی خودم را آغاز کرده‌ام و کار را باقدرت پیش می‌برم.

در پستی اینستاگرامی به‌نوعی از هواداران پرسپولیس خداحافظی کردی. این جدا شدن تو بازهم قرضی است یا کلاً از پرسپولیس جدا شدی و آیا در لیست مازاد بودی؟
من با آقای کالدرون هم‌صحبت کرده بودم اما پیش از حضور ایشان که تمرینات با حضور آقا کریم شروع شده بود با ایشان و آقاسید صحبت کرده بودم و رفتنم به‌هیچ‌وجه به بودن در لیست مازاد ربطی نداشت. در صحبتی که با آقاسید و آقاکریم داشتم به فشردگی بازیکن در پست خودم اشاره داشتم و اینکه به این نحو بازهم نمی‌توانم به‌خوبی در پرسپولیس بازی کنم. با تائید آن‌ها با مسئولان باشگاه صحبت کردم که حالا قرضی یا قطعی از پرسپولیس جدا شوم و به همین خاطر این فصل در پرسپولیس حضور نخواهم داشت. بااین‌حال بازهم تأکید می‌کنم قرار بود قبل از حضور آقای کالدرون بروم اما به تمرینات اضافه شدم تا آمادگی لازم را داشته باشم.

در خصوص کالدرون شنیده می‌شود که به جوانان نگاه ویژه‌ای دارد. به نظرت بودن در پرسپولیس و تحمل یک چالش با این مربی ارزش نداشت؟
همان‌طور که گفتم در پست من بازیکن زیاد است و تیم پر از هافبک و دفاع است. جوانانی هم که به تیم اضافه شدند مهاجم و هافبک هستند. دیگر وقت آن رسیده که بازی کنم و اگر در پرسپولیس بمانم دقایق زیادی به من بازی نخواهد رسید. من وقتی برای یک نیم‌فصل به سپیدرود رفتم و فیکس بودم فهمیدم چقدر خوب و لذت‌بخش است که بتوانی در ترکیب اصلی باشی و مدام بازی کنی. این رفتن من برای بیشتر تجربه کسب کردن است تا روزی که می‌خواهم به تیم محبوبم برگردم باقدرت و شرایط خیلی خوبی برگردم.

با تیم‌های لیگ برتری مذاکره‌ای داشتی یا تو هم به دنبال لژیونر شدن هستی؟
هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست اما یک پیشنهاد اروپایی دارم که منتظر ویزا هستم و هنوز اتفاقی نیفتاده است. خودم به‌شخصه دوست دارم لژیونر شوم و امیدوارم مشکل ویزا حل شود. به‌هرحال فرصت زیادی تا پایان نقل و انتقالات باقی نمانده و باید هرچه زودتر تکلیف تیم آینده‌ام را مشخص کنم.

همان‌طور که گفتی زمان زیادی باقی نمانده است. به نظرت چقدر زمان می‌برد تا تکلیف تیم آینده‌ات مشخص شود؟
من تمرینات اختصاصی خودم را انجام می‌دهم تا ازلحاظ بدنی عقب نمانم و هرروز در دو نوبت تمرین می‌کنم. بااین‌حال فکر می‌کنم وضعیت تیم آینده و شرایطم طی این هفته پیش رو مشخص شود. امیدوارم مشکل ویزا حل‌شده و بتوانم لژیونر شوم چون خودم خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد.

حالا که از پرسپولیس می‌روی چقدر امیدوار به موفقیت این تیم با کالدرون هستی؟
به‌هرحال شرایط تیم عوض‌شده و سرمربی جدید آمده و این یعنی باید به او فرصت داد و هواداران صبور باشند. بااین‌همه در چند نوبتی که زیر نظر این مربی تمرین کردم متوجه انگیزه و جاه‌طلبی او برای موفقیت شدم و فکر می‌کنم او بتواند موفقیت شود. البته پرسپولیس یک مقدار اسیر حواشی شده است که اگر جمع‌وجور نشود شاید به تیم لطمه بزند. این حواشی به‌خصوص طی این چند روز است که دو بازیکن اسم‌ورسم‌دار از پرسپولیس جدا شدند.

به نکته خوبی اشاره کردی در مورد حواشی در پرسپولیس. به نظرت چرا اسم سروش رفیعی و شایان مصلح این‌قدر حاشیه درست کرد و حتی حرف از درگیری در تیم به میان آمد؟
به‌هرحال طبیعی است هرکسی از هر تیمی برود یکسری مسائل پیش بیاید. سروش رفیعی و شایان مصلح قبلاً هم در این تیم بودند و کمترین نگاه فکر می‌کرد این دو بازیکن در لیست خروج باشند و همه منتظر مطرح‌شدن اسم‌های دیگری بودند. به نظرم هواداران و حتی بازیکنان غافلگیر شدند اما امیدوارم هواداران حمایت کنند تا پرسپولیس بازهم بتواند باقدرت در مسیر قهرمانی حرکت کرده و یک تجربه خوش قهرمانی دیگر را به تجربه کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با حرکت به سمت خودروهای برقی