مسابقات چند جانبه موتورسواری در مشهد برگزار شد


مسابقات چند جانبه موتورسواری در مشهد برگزار شد

مشهد- ایرنا- مسابقات چند جانبه موتورسواری سرعت روز جمعه در پیست مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار شد.

سرپرست هیأت موتور سواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی در خصوص این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: ٢٦ موتورسوار از استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، تهران، گلستان و مازندران در مسابقه چند جانبه موتور سرعت در کلاسهای ١٢٥، ٦٠٠، ١٠٠٠ مینی جی پی و استریت با هم به رقابت پرداختند.

مهدی سلاطین افزود: در پایان این مسابقات در کلاس ١٢٥سی. سی سیدحسن برومند از خراسان رضوی بر سکوی نخست ایستاد و یاسین سینه سپر و ابراهیم کلبادی از مازندران دوم و سوم شدند.

او اضافه کرد: در کلاس ۶۰۰ سی. سی هم مهدی نعیمی، امیرحسین علیشاهی و سید سعید برومند از خراسان رضوی مقام‌های برتر را از آن خود کردند.

سرپرست هیأت موتور سواری و اتوموبیل رانی خراسان رضوی گفت: در کلاس هزار سی. سی هم موتور سواران خراسان رضوی با نامهای ابراهیم مدرسی، مصطفی حیدری و سجاد سلطانی بر روی سکو قرار گرفتند.

سلاطین افزود: در کلاس مینی جی پی هم ساسان اکبری از تهران قهرمان شد و سید حسین برومند از خراسان رضوی به مقام دوم دست یافت و سامان صفایی از اصفهان سوم شد.

وی اضافه کرد: در کلاس استریت هم محسن مرگن از تهران مقام نخست را کسب کرد و حسین شیخ بهایی و سید حسین برومند از خراسان رضوی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

۷۵۰۷/۱۹۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی