آمادگی برای خرید اپلیکیشن‌های مربوط به صنعت نمایشگاهی


آمادگی برای خرید اپلیکیشن‌های مربوط به صنعت نمایشگاهی

در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی عنوان شد که آمادگی برای خریداری اپلیکیشن‌های مربوط به صنعت نمایشگاهی وجود دارد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر اثنی‌عشری -رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای- امروز در حاشیه نمایشگاه الکامپ در نشست خبری تفاهم بین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی، با بیان اینکه الکامپ بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری کشور است، گفت: علی‌رغم مشکلاتی مانند گرما در دو روز برگزاری نمایشگاه، بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان رضایت نسبی داشتند و امیدواریم در دو روز آینده هم آنها را راضی نگه داریم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با توجه به اشرافی که به بازار دارد، بنا دارد تجربه و دانش فنی و شبکه ارتباطی خود را با شرکت‌ نمایشگاه‌ها در ارتباط بگذارد که این موضوع یکی از بندهای تفاهم‌نامه امروز است.

در این نشست همچنین بهمن حسین‌زاده -سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی- با بیان اینکه تمام تلاشمان را کردیم که نمایشگاه به بهترین نحو انجام شود، گفت: ما از ابتدای امسال یک فضای جزیره‌ای برای استارت‌آپ‌ها در تمامی نمایشگاه‌هایی که برگزار شد، از جمله نمایشگاه بانک، بورس و بیمه، نفت و پتروشیمی، گاز و پالایش و نمایشگاه تجهیزات ورزشی، قرار دادیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: راه گذار از تحریم‌ها و تنگناهای اقتصادی، استارت‌آپ‌های فناوری است. نمایشگاه‌ها محل عرضه توانایی‌هاست و نمایشگاه بین‌المللی محل شکوفایی استارت‌آپ‌های فناوری خواهد بود.

حسین‌زاده با دعوت افراد توانمند در نوشتن اپلیکیشن و برنامه اظهار کرد: ما نیازمند اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های صنعت نمایشگاهی هستیم که بتواند اقداماتی مانند روان‌سازی ترافیک، هوشمندسازی پارکینگ‌ها را ساماندهی کند. همچنین ما آمادگی خریداری اپلیکیشن‌های مربوط به صنعت نمایشگاهی را داریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی