صحبت های جنجالی بازیکنی که پرسپولیس را دور زد و تراکتوری شد


صحبت های جنجالی بازیکنی که پرسپولیس را دور زد و تراکتوری شد

شفقنا – رضا شکاری که تا آستانه پیوستن به پرسپولیس پیش رفته بود، در نهایت از تراکتورسازی سر در آورد. به گزارش شفقناورزشی، شکاری یکی از بازیکنانی بود که بعد از تجربه حضور در لیگ روسیه به ایران بازگشت. این بازیکن جوان ابتدا قرار بود به پرسپولیس بپیوندد اما در نهایت دو طرف به توافق نرسیدند تا این بازیکن راهی […]

صحبت های جنجالی بازیکنی که پرسپولیس را دور زد و تراکتوری شد

شفقنا – رضا شکاری که تا آستانه پیوستن به پرسپولیس پیش رفته بود، در نهایت از تراکتورسازی سر در آورد.

به گزارش شفقناورزشی، شکاری یکی از بازیکنانی بود که بعد از تجربه حضور در لیگ روسیه به ایران بازگشت. این بازیکن جوان ابتدا قرار بود به پرسپولیس بپیوندد اما در نهایت دو طرف به توافق نرسیدند تا این بازیکن راهی تراکتورسازی شود. گفته می شود که ترس باشگاه پرسپولیس از احتمال دردسرساز بودن قرارداد شکاری و هشدار مدیرعامل ذوب آهن، باعث شد که در نهایت پرسپولیسی ها از خرید این بازیکن جوان دلسرد شوند. بعد از نرفتن به پرسپولیس، شکاری خیلی زود مقصد خود را از تهران به تبریز تغییر داد و راهی تراکتورسازی شد.

با این وجود، بازیکن جوان در اظهارات عجیب و شبهه برانگیز گفته که همواره آرزویش بازی برای تراکتورسازی بوده است.

شکاری در خصوص حضورش در تراکتور سازی می گوید: «خیلی خوشحالم که به این تیم پیوسته ام، چرا که یکی از آرزوهای من بازی در تراکتور بود».

این در حالی است که شکاری حتی با پرسپولیسی ها توافق هم کرده بود و اگر تعلل باشگاه پرسپولیس نبود، شکاری اکنون پیراهن این باشگاه را به جای پیراهن تراکتورسازی بر تن داشت.

خبرهای داغ دیگر:

مهاجم جدید پرسپولیس: به آرزویم رسیدم

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403