ورزشکار گیلانی مقام چهارم مسابقات پاراوزنه برداری جهان را کسب کرد


ورزشکار گیلانی مقام چهارم مسابقات پاراوزنه برداری جهان را کسب کرد

رشت - ایرنا - سامان رضی ورزشکار گیلانی مقام چهارم مسابقات پاراوزنه برداری جهان را کسب کرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان عصر جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سامان رضی ورزشکار شایسته گیلانی که به همراه تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان کشور در مسابقات مسابقات پارا وزنه برداری ۲۰۱۹ جهان در قزاقستان حضور داشت، سرانجام موفق به کسب مقام چهارم شد.

مرتضی ورزلدوست افزود: این ورزشکار شایسته گیلانی به همراه علی اکبر قریب شی دیگر ملی پوش ایران در دسته ۱۰۷ کیلوگرم در رقابت های پارا وزنه برداری قهرمانی جهان حضور یافت که سرانجام علی اکبر غریب شی عنوان نایب قهرمانی و سامان رضی نیز مقام چهارمی جهان را کسب کردند.

وی ادامه داد: در جریان این رقابت ها، سامان رضی ابتدا وزنه ۲۳۰ کیلوگرمی را مهار کرد اما این ورزشکار شایسته گیلانی در حرکات دوم و سوم نتوانست وزنه ۲۳۶ کیلوگرمی را مهار کند و در پایان پس از ورزشکار مالزیایی، علی اکبر غریب شی و ورزشکار مکزیکی در رتبه چهارم جهان در وزن ۱۰۷ کیلوگرم قرار گرفت.

تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان ایران در رقابت های پاراوزنه برداری قهرمانی ۲۰۱۹ جهان که در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار شد، موفق به کسب سه مدال طلا، سه مدال نقره و یک مدال برنز شد. سامان رضی ورزشکار گیلانی که تاکنون مدال‌های طلای مسابقات قهرمانی جهان و آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارد، در رقابت های پاراالمپیک ۲۰۱۶ نیز پس از ورزشکارانی از کشورهای مصر، چین و مکزیک مقام چهارم را کسب کرد.

۷۲۸۵/‏۲۰۰۷/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022