والیبال جوانان جهان| ایران مغلوب روسیه شد/ جدال سرنوشت‌ساز شاگردان عطایی با جمهوری چک


والیبال جوانان جهان| ایران مغلوب روسیه شد/ جدال سرنوشت‌ساز شاگردان عطایی با جمهوری چک

تیم والیبال جوانان ایران در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان از روسیه شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال جوانان ایران در دومین بازی خود در چارچوب بیستمین دوره مسابقات قهرمانی پسران زیر 21 سال جهان که در بحرین در حال برگزاری است، به مصاف روسیه رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

شاگردان بهروز عطایی در ست نخست با دفاع روی تور بهتر با نتیجه 25 بر 21 پیروز شدند، ولی روس‌ها در ست دوم با تقویت دفاع روی تور و اسپک‌های خود 21 بر 25 برنده بودند. تیم ایران در ادامه و در ست سوم 25 بر 23 پیروز شد، ولی این روس‌ها بودند که با کسب نتیجه 21 بر 25 به سود خود در ست چهارم باعث شدند تا تعیین تیم برنده به ست پنجم کشیده شود. روسیه در ست پنجم 16 بر 14 برنده شد تا علی‌رغم بازی خوب تیم ایران، حریف اروپایی پیروز این میدان باشد.

داورانی از بحرین و بلغارستان، قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند. تیم ایران در بازی سوم و سرنوشت‌ساز خود از ساعت 15:30 فردا (شنبه) به مصاف جمهوری چک خواهد رفت.

پیش از این بازی، تیم‌ جمهوری چک در سه ست متوالی با نتایج مشابه 25 بر 21 تونس را شکست داده بود، تا قهرمان آفریقا با دو باخت، امیدی برای صعود نداشته باشد.

روسیه که با 10 مدال طلا، رکورددار عنوان قهرمانی جهان در رده سنی 21 سال است در بازی روز گذشته خود 3 بر یک جمهوری چک را شکست داده بود و فردا به مصاف تونس می‌رود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی