تریلر جدید بازی فیفا 20 ویژگی‌های جدید در گیم‌پلی را به نمایش می‌گذارد


تریلر جدید بازی فیفا 20 ویژگی‌های جدید در گیم‌پلی را به نمایش می‌گذارد

دوباره آن وقت از سال رسیده که باید خود را کم کم آماده خداحافظی با نسخه قدیمی فیفا کنیم و از ویژگی‌های جدید فیفا 20 اطلاعات بیشتری کسب کنیم. معرفی تمامی تغییرات جدید و مهم اعمال شده در گیم‌پلی بازی فیفا 20 در مقاله‌ای که پیش از این در رابطه با گیم‌پلی بازی فیفا 20 منتشر شده بود، با بخشی از ویژگی‌های جدید آن آشنا شده بودیم که از هوشمندتر کردن هوش...

دوباره آن وقت از سال رسیده که باید خود را کم کم آماده خداحافظی با نسخه قدیمی فیفا کنیم و از ویژگی‌های جدید فیفا 20 اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

در مقاله‌ای که پیش از این در رابطه با گیم‌پلی بازی فیفا 20 منتشر شده بود، با بخشی از ویژگی‌های جدید آن آشنا شده بودیم که از هوشمندتر کردن هوش مصنوعی تا واقعی‌تر کردن فیزیک توپ را شامل می‌شدند. اکنون روز گذشته تریلر جدیدی از گیم‌پلی عرضه شد تا پیشرفت‌های اعمال شده را به خوبی به نمایش بگذارد تا طرفداران نما بهتری نسبت به آن‌ها داشته باشند.

تمرکز اصلی تریلر جدید گیم‌پلی بازی فیفا 20 بر ویژگی‌هایی همچون “تجدید تنظیم در ضربه” که کنترل بسیار راحت‌تر و کامل‌تری برای ضربات ایستگاهی و پنالتی‌ها به بازیکن ارائه می‌دهد، “تک به تک‌های پویا” که کنترل بازیکن را در هنگام دریبل کردن و زدن ضربه نهایی افزایش می‌دهد و همچنین “حرکت مطلع فوتبال” که چرخش و پرش‌های بسیار واقع‌گرایانه‌تری برای توپ زمین به ارمغان خواهد آورد، تمرکز کرده است.

تمامی پیشرفت‌های به نمایش در آمده ما را به این امر امیدوار کرده است که فوتبال بسیار واقع‌گرایانه‌تری نسبت به قبل شاهد باشیم و در فیفا 20 تجربه کنیم. با چالش‌هایی جدیدی که رقیب دیرینه فیفا، PES پیش پای آن‌ها گذاشته و حقوق رسمی چندین باشگاه معروف همچون یونتووس را خریداری کرده، شاید امسال شاهد رقابت جذابتی باشیم که مدت‌هاست یک طرفه به نفع بازی فیفا در جریان بوده است.

بازی فیفا 20 در تاریخ 27 سپتامبر (پنجم مهر ماه) برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. تریلر جدید گیم‌پلی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

تریلر جدید بازی فیفا 20 ویژگی‌های جدید در گیم‌پلی را به نمایش می‌گذاردتریلر جدید بازی فیفا 20 ویژگی‌های جدید در گیم‌پلی را به نمایش می‌گذارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر