سپاه پاسخ کوبنده ای به تروریست ها در شمال غرب کشور داد


سپاه پاسخ کوبنده ای به تروریست ها در شمال غرب کشور داد

یاسوج- ایرنا- امام جمعه یاسوج گفت: عده ای از تروریست های ضدانقلاب در منطقه شمال غرب کشور تعرضاتی نسبت به امنیت داشتند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ کوبنده ای به آنها داد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: سپاه با بمباران و نابودی مقر آموزشی این تروریست ها اعلام کرد که امنیت خط قرمز است و هر کسی بخواهد در آن اخلال ایجاد کند، سرکوب خواهد شد.

وی به دیدار چند روز قبل رهبر معظم انقلاب با ائمه جمعه کشور اشاره کرد و افزود: معظم له در این دیدار مطالب راهگشا و مهمی را ایراد فرموذند که باید سرلوحه کار ائمه جمعه قرار گیرد.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: پیش از انقلاب اسلامی آئین سیاسی و عبادی نماز جمعه به ندرت در برخی مناطق کشور برگزار می شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: این آئین به برکت پیروزی انقلاب اسلامی احیا شد به طوری که هم اینک در ۵۰۰ شهر و بخش کشور برگزار می شود.

وی ۲۶ تیرماه سالروز تأسیس شورای نگهبان به فرمان امام خمینی (ره) را یادآور شد و ابراز داشت: این شورا متشکل از ۶ فقیه و ۶ حقوقدان بوده و وظایف مهم آن شامل تطبیق قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی با احکام الهی و قانون اساسی و نظارت بر نحوه اجرای قوانین در کشور است.

امام جمعه یاسوج گفت: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به تازگی و به مناسبت سیزدهمین سالگرد پیروزی حزب الله بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه در مصاحبه با یکی از خبرگزاری های مطرح دنیا مطالبی را بیان کرد که سبب ترس و وحشت دولتمردان این رژیم جعلی شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: یکی از مطالب بیان شده از سوی سید حسن نصرالله در این مصاحبه آن بود که رژیم نامشروع صهیونیستی به طور کامل در تیررس موشک ها و تجهیزات نظامی حزب الله لبنان است.

وی افزود: حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه که سال ۲۰۰۶ رخ داد ضربه های مهلک و جبران ناپذیری به رژیم صهیونیستی وارد کرد.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه مدت چهار سال است که از سوی دولت این کشور و به دستور آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود زندانی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: هم اینک حدود هفت میلیون نفر شیعه در نیجریه وجود دارد که نتیجه تلاش ها، مجاهدت ها و تبلیغات دینی شیخ ابراهیم زکزاکی است در حالی که این تعداد در گذشته تنها ۵۰۰ نفر بود.

وی ابراز داشت: سازمان ملل متحد و برخی کشورهای اسلامی در مقابل زندانی شدن شیخ ابراهیم زکزاکی و جنایت های در حال ارتکاب علیه شیعیان نیجریه سکوت کرده و هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند.

۷۵۳۵/۶۱۱۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...