سولسشر: شاید در 2 ماه شانس قهرمانی از دست برود


سولسشر: شاید در 2 ماه شانس قهرمانی از دست برود

اوله گنار سولسشر معتقد است این بهترین اردوی پیش فصل منچستریونایتد در سال های اخیر است و هدف، جمع کردن امتیازات در 10 بازی اول لیگ است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستر از چندی پیش در پرث استرالیا اردوی پیش فصل خود را شروع کرد و پس از دو بازی دوستانه برابر پرث گلوری و لیدزیونایتد حالا در سنگاپور خود را برای بازی با اینتر مهیا می کند.

اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری این بازی به تمجید از آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی خود پرداخت. ستاره فرانسوی فصل گذشته مشکلات متعددی با مورینیو داشت ولی پس از برکناری این مربی و آمدن سولسشر، متقاعد شد که قراردادش را تمدید کند.

سولسشر: شاید در 2 ماه شانس قهرمانی از دست برود

سرمربی نروژی در ستایش از مارسیال گفت:« آنتونی می تواند یک مهاجم درجه یک در دنیا شود. کافی است به تمرینات او در پیش فصل نگاه کنید. او تا به اینجا درخشان ظاهر شده و کاملا متعهد و در خدمت تیم بوده است. او کیفیت و استعداد بالایی دارد و انتظارم از او و نیز مارکوس راشفورد بالاست. هر دو می توانند بهتر از فصل گذشته کار کنند. مارسیال وقتی به یونایتد پیوست، فصل درخشانی داشت و امیدارم فصل بعد بهتر هم کار کند.»

اولین بازی یونایتد در لیگ برتر روز 20 مرداد برابر چلسی خواهد بود. سولسشر در مورد این بازی گفت:« مهلت خرید بازیکن با شروع فصل تمام می شود و اولین بازی ها همیشه مهم هستند. ما به سختی کار کرده ایم و خیلی از بازیکنان پیش فصلی به این خوبی نداشته اند. در 8 تا 10 بازی اول ممکن است شانس قهرمانی در لیگ را از دست بدهید و مهم است فصل را قدرتمندانه شروع کرده و امتیازات را جمع کنیم. دو ماه اول لیگ خیلی مهم است. هدف من برگرداندن بازیکنان به بهترین فرم شان است. وقتی به یونایتد آمدم، ما در یازده یا دوازده بازی اول شکست نداشتیم. تا به اینجا نیز از همه بازیکنانم راضی هستم.»

لوکاکو برابر اینتر:« او همچنان در شرایط بازی قرار ندارد و برابر اینتر هم به میدان نخواهد رفت.»

سولسشر: شاید در 2 ماه شانس قهرمانی از دست برود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟