تریلر جدیدی از حالت Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد


تریلر جدیدی از حالت Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد

استودیو Infinity Ward هفته گذشته با برگزاری لایو استریمی از بخش Gunfight در بازی Call of Duty: Modern Warfare رونمایی کرد. نه تنها اکشن در جریان این بخش بسیار سریع خواهد بود، بلکه هر راند از آن نیز تنها 40 ثانیه به طول خواهد کشید که اگر به پایان برسد، تنها 10 ثانیه وقت اضافه در نظر گرفته شده است. سازندگان Call of Duty: Modern Warfare امروز تریلر...

استودیو Infinity Ward هفته گذشته با برگزاری لایو استریمی از بخش Gunfight در بازی Call of Duty: Modern Warfare رونمایی کرد.

نه تنها اکشن در جریان این بخش بسیار سریع خواهد بود، بلکه هر راند از آن نیز تنها 40 ثانیه به طول خواهد کشید که اگر به پایان برسد، تنها 10 ثانیه وقت اضافه در نظر گرفته شده است. سازندگان Call of Duty: Modern Warfare امروز تریلر جذابی از حالت Gunfight که به صورت 4K توسط پلی‌استیشن 4 پرو اجرا می‌شد، منتشر کردند که در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

اساس این بخش ساده است، دو تیم 2 نفره با تجهیزات مشابه با یکدیگر روبه رو می‌شوند تا پیروز میدان مشخص شود که از چند طریق قابل کسب کردن است. ناکار کردن تیم حریف سریع‌ترین راه خواهد بود اما بازیکنان می‌توانند با مغلوب کردن تیم حریف یا به دست آوردن پرچم آن‌ها در وقت‌های اضافه نیز برنده شوند. اگر باز هم همه چیز مساوی شد، تیمی که بیشترین سلامتی را داشته باشد برنده خواهد شد. از دیگر نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تجهیزات هر تیم شامل یک اسحله اصلی، یک اسلحه فرعی، یک نارنجک تاکتیکی (از نوع فلش) و یک عامل کشنده (همچون نارنجک انفجاری) می‌شود. اگرچه این حالت بخش جذاب و رقابتی در یک بازی شوتر خواهد بود اما قطعا المان‌های سری Call of Duty در آن گنجانده شده است. احتمال آن وجود دارد که در جریان بالانس کردن گیم‌پلی بازی برخی از جزئیات ذکر شده تغییر کنند. حالت Gunfight تنها یکی از چندین بخش و نقشه و ویزگی‌های جدیدی است که برای بخش چندنفره در نظر گرفته شده است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ 25 اکتبر برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

تریلر جدیدی از حالت Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شدتریلر جدیدی از حالت Gunfight بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟