جدول پرفروش‌ترین بازی‌های ماه گذشته آمریکا منتشر شد


جدول پرفروش‌ترین بازی‌های ماه گذشته آمریکا منتشر شد

لیست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه گذشته آمریکا منتشر شده است و جای تعجبی ندارد که بازی Super Mario Maker 2 به راحتی در صدر این لیست قرار گرفته است. گزارش گروه NPD به این اشاره داشت که عرضه این بازی همراه با رکوردشکنی برای این سری همراه بوده است. فروش ماه اول بازی Super Mario Maker 2 از دیگر نسخه‌های این مجموعه که برای دو کنسول Wii U و 3DS عرضه شده...

لیست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه گذشته آمریکا منتشر شده است و جای تعجبی ندارد که بازی Super Mario Maker 2 به راحتی در صدر این لیست قرار گرفته است.

گزارش گروه NPD به این اشاره داشت که عرضه این بازی همراه با رکوردشکنی برای این سری همراه بوده است. فروش ماه اول بازی Super Mario Maker 2 از دیگر نسخه‌های این مجموعه که برای دو کنسول Wii U و 3DS عرضه شده بود، بیشتر بوده است.

البته باید به این اشاره کنیم که این لیست تنها مربوط به فروش فیزیکی است. بازی Crash Team Racing: Nitro Fueled نیز توانست در جایگاه دوم قرار گیرد. این میزان فروش برای مجموعه Crash Bandicoot نیز بهترین عملکرد را داشته است. نکته جالب این است این بازی توانسته عملکرد بهتری از Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy داشته باشد، عنوانی که در آن زمان، با استقبال بسیار خوبی روبه رو شده بود.

از طرف دیگر بازی The Division 2 پرفروش‌ترین عنوان سال 2019 بوده است. این بازی در ماه گذشته اما در رتبه 16ام جدول قرار دارد.

لیست پرفروش‌ترین بازی‌های ماه گذشته آمریکا

Super Mario Maker 2* Crash Team Racing: Nitro Fueled Mortal Kombat 11 Grand Theft Auto V Minecraft*** Super Smash Bros. Ultimate* Marvel’s Spider-Man NBA 2K19 Mario Kart 8* Days Gone Tom Clancy’s Rainbow Six: Siege Red Dead Redemption II The Legend of Zelda: Breath of the Wild* MLB 19: The Show Call of Duty: Black Ops IIII** Tom Clancy’s The Division 2** New Super Mario Bros. U Deluxe* Assassin’s Creed: Odyssey Super Mario Party* God of War 2018
جدول پرفروش‌ترین بازی‌های ماه گذشته آمریکا منتشر شدجدول پرفروش‌ترین بازی‌های ماه گذشته آمریکا منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس