امام جمعه ملایر: کشور را با استفاده از توان صنعت مدیریت کنیم


امام جمعه ملایر: کشور را با استفاده از توان صنعت مدیریت کنیم

همدان _ ایرنا _ امام جمعه ملایر گفت: در شرایط تحریم ها با استفاده از توان مهندسان ایرانی و با بهره گیری از ظرفیت های غنی صنعت می توان کشور را به خوبی مدیریت کرد.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر افزود: در اوج تحریم ها شاهد کاهش واردات هستیم و با تلاش دولتمردان کشور از یک ثبات در کنترل قیمت اجناس و ارز برخوردار شده است و این نقطه امیدی برای پیش رو بودن آینده ای درخشان است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه الکامپ و رونمایی شرکت ایران خودرو از ۲ دستگاه خودروی ایرانی جدید بیان کرد: با دستان مهندسان متفکر و توانمند ایرانی این خودروها ملی و بومی سازی شد.

امام جمعه ملایر ایران اسلامی را در اقتدار و عظمت جهانی دانست و ادامه داد: اقتدار نیروهای سازمان یافته حزب الله، انصارالله و حماس به واسطه قدرت نظام اسلامی است که در منطقه سرایت کرده و قدرت بازدارنده ای را ایجاد کرده است.

حجت الاسلام برقراری با اشاره به توقیف غیر قانونی نفتکش حامل نفت ایران از سوی انگلیس، آن را یک دزدی دریایی خواند و گفت: این اقدام انگلیس از سوی ایران بی پاسخ نمی ماند.

وی با بیان اینکه توقیف نفتکش حامل نفت قاچاق از منطقه و سقوط پهپاد آمریکایی از سوی ایران را طبق قانون و از مجاری قانونی انجام شده است اظهار داشت: هر جایی که علیه نظام جمهوری اسلامی اقدام جاسوسی صورت گیرد، ایران این حق را برای خود قائل است که آن موجود مزاحم را از خود دور کند.

خطیب جمعه ملایر در عین حال توقیف پهپاد ایرانی توسط آمریکا را ادعایی دروغین دانست و افزود: آمریکا با این دروغ ها و تبلیغات رسانه ای می خواهد آبروی کاذب خود را در منطقه حفظ کند و این حقیقت آمریکا است.

حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه برای احیای حقوقمان هیچ کسی نمی تواند مقابل ایران بایستد ادامه داد: ترامپ به این دروغگویی ها عادت دارد و باید بداند ایران مسیر خود را با قدرت ادامه می دهد.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اشاره و بیان کرد: طبق رهنمودهای معظم له، ائمه جمعه وظیفه دارند از طریق تریبون های نماز جمعه نیروهای مومن انقلابی را تقویت و آحاد مردم را حفظ کنند.

امام جمعه ملایر گفت: نیروهای مومن انقلابی اهل ایثار و از خود گذشتگی اند و همواره برای حفظ انقلاب در خط مقدم هستند.

حجت الاسلام برقراری همچنین از حضور «آیت الله غیاث الدین طه محمدی» عضو مجلس خبرگان رهبری در آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر تقدیر کرد و با اشاره به فرا رسیدن ایام حج بزرگترین اجتماع مسلمانان در خانه خدا تاکید کرد: حج را نباید سبک بشماریم.

به گزارش ایرنا، قرار است از هفته آینده با تدبیر معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر میز خدمت هر هفته با حضور سه تن از مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان در میعادگاه نماز جمعه این شهر برپا شود.

۷۵۲۸/‏۲۰۸۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط