گفتمان انقلاب اسلامی باید در نماز جمعه تقویت شود


گفتمان انقلاب اسلامی باید در نماز جمعه تقویت شود

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس در شرق استان گلستان گفت: بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب، گفتمان انقلاب اسلامی و جریان های انقلابی باید در نماز جمعه تقویت شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های نمازجمعه این هفته گنبدکاووس با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب در نشست با ائمه جمعه سراسر کشور، اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامی گفتمانی موثر در عدالت خواهی، توسعه و پیشرفت است که باید در اجتماع معنوی نماز جمعه در کنار دیگر اعمال به آن توجه ویژه شود.

وی افزود: ساده زیستی و دوری از رفت و آمد با ثروتمندان و نوکیسه ها که منجر به بدبینی افراد کم بضاعت نسبت به دین می شود، خدمتگزاری به مردم، گره گشایی از مشکلات آنان و تقویت حضور جوانان از جمله توصیه های رهبر معظم انقلاب به ائمه جمعه است.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: اقدامات موثر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در تنگه هرمز به دنیا نشان داد که حرف اول و آخر را در این محدوده ایران می زند و اعلام رسمی نماینده عربستان در سازمان ملل مبنی بر اینکه زمان آن رسیده که جنگ در یمن فروکش کند و آماده تعامل دیپلماتیک با ایران هستند از دیگر تاثیرات این قدرت است.

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: عربستان در پشت پرده با جمهوری اسلامی مذاکره کرده و دست به دامن ایران شده تا آبرومندانه از یمن خارج شود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در رابطه با موضع اروپا در برجام گفت: رهبر معظم انقلاب تعبیر زیبایی دارند به این معنا که خود اروپایی ها از برجام خارج شدند اما از ایران توقع دیگری دارند در صورتی که ایران به کم کردن تعهدات خود در برجام قاطعانه ادامه می دهد.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به کاهش قیمت دلار، طلا و سکه بیان کرد: توقع بر این است با تدابیر مجموعه اقتصادی کشور، همانطور که افزایش قیمت دلار باعث گرانی کالاهای مورد نیاز مردم شد، آثار ارزانی دلار هم در سفره مردم دیده شود.

۳۰۴۲/۱۸۶۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی