پیر گسلی: بهترین مسابقه سال من بود


فرمول یک ایران – پیر گسلی راننده تیم ردبول بعد از گرندپری بریتانیا 2019، آنرا بهترین مسابقه فصل خود با اختلاف خواند و از عملکرد ماشین رضایت داشت. راننده فرانسوی این آخر هفته را با انگیزه و طوفانی شروع کرده بود و در تمرین اول نیز در رده نخست بود و در مسابقه هم به دلیل برخورد مکس ورشتپن و سباستین فتل به رده چهارم صعود کرد و نسبت به تعیین خط پیشرفت...

فرمول یک ایرانپیر گسلی راننده تیم ردبول بعد از گرندپری بریتانیا ۲۰۱۹، آنرا بهترین مسابقه فصل خود با اختلاف خواند و از عملکرد ماشین رضایت داشت.

راننده فرانسوی این آخر هفته را با انگیزه و طوفانی شروع کرده بود و در تمرین اول نیز در رده نخست بود و در مسابقه هم به دلیل برخورد مکس ورشتپن و سباستین فتل به رده چهارم صعود کرد و نسبت به تعیین خط پیشرفت نشان داد.

بعد از گرندپری بحرین ۲۰۱۸ و کسب رتبه چهارمی با تیم تورو روسو این بار هم او چهارم شد و بهترین نتیجه دوران حرفه ایش را کسب کرد. این امر با تغییرات اساسی و پیاده کردن تنظیماتی میسر شد که شبیه به هم تیمی خود مکس بود. وی همچنین تنظیمات کاربردی و مهمی را در این آخر هفته بر ماشین خود اعمال کرده بود. پیر گفت:

با اختلاف بهترین آخر هفته من بود‌. بعد از اتریش مسائل زیادی اتفاق افتاد و با اعضای تیم کل هفته جلسه هایی داشتم تا راه های بهبود عملکرد ماشین را بررسی کنیم.

فکر می کنم مسائل زیادی بود که دست به دست هم داد تا چنین نتیجه ای رقم بخورد. یک اتفاق بزرگ چنین چیزی را رقم نزد بلکه زنجیره ای از اتفاقات کوچک بودند که در کنار هم آنرا میسر کردند.

پیر گسلی: بهترین مسابقه سال من بودپیر گسلی: بهترین مسابقه سال من بود چارلز لکلرک و پیر گسلی

گسلی در پایان حرف های خود گفت:

این نتیجه عالی نبود اما فکر می کنم یک گام بسیار بزرگ در تمام حوزه ها بود و هنوز نیاز به گام نهایی و تبدیل کردن این تلاش ها به سکو هستیم. در کل هفته خوبی را گذراندم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد