امام جمعه موقت ورامین: فضای مجازی به محلی برای شایعه پراکنی تبدیل شده است


امام جمعه موقت ورامین: فضای مجازی به محلی برای شایعه پراکنی تبدیل شده است

تهران – ایرنا – امام جمعه موقت ورامین گفت: فضای مجازی بدون مدیریت امروز، به محلی برای دروغ و شایعه پراکنی تبدیل شده و نظارتی دقیقی بر روی آن صورت نمی‌گیرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: با وجود تذکرات مسئولان و تأکیدات دلسوزان فرهنگی در خصوص هدایت فضای مجازی هیچ اقدام عملی و مؤثری در این باره صورت نگرفته و این فضا، به محلی برای دروغ و شایعه پراکنی تبدیل شده و مدیریت صحیحی روی آن انجام نمی‌شود.
وی گفت: فضای مجازی به محل کج رفتاری و بی اخلاقی‌ها تبدیل شده و همه این بی اخلاقی‌ها به واسطه رها بودن این فضا است.
وی افزود: ظاهراً برخی از مسئولان خود را در مواجهه با فضای مجازی به خواب زده اند، مردم و خانواده‌ها باید در مواجهه با فضای مجازی که به مثابه شمشیری دولبه است، هوشیاری بوده و دقت بیشتری به خرج دهند چرا که هیچ کس چاقوی تیز بدون محافظ و سیم برق را بدون نظارت به دست کودک نمی‌سپارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تأکید کرد: اگر مدیری نسبت به ساماندهی فضای مجازی بی توجه باشد، در پیشگاه خداوند مسئول است چرا که بارها با درج خبرهای دروغ، آبروی کشور، منطقه و مؤمنان به خطر افتاده است.
شورای نگهبان بزرگترین مانع در برابر نفوذ دشمنان است
امام جمعه موقت ورامین با تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس شورای نگهبان گفت: این نهاد، بزرگترین مانع در برابر نفوذ دشمنان قسم خورده نظام است چرا مشکل معاندان، اسلامیت نظام است و تلاش دارند تا مسئولین را رو در روی یکدیگر قرار دهند.
وی گفت: تاریخ ایران همواره شاهد دشمنی کینه توزان با اسلام و روحانیت بوده است، همان‌هایی که در دوران مشروطیت، شیخ فضل الله نوری را شهید کردند، امروز نیز به دنبال کنار زدن روحانیت و حذف اسلامیت از ایران هستند.
قدرت آمریکا در مقابله با ایران در هم شکسته است
محمودی با اشاره به قدرت نمایی پوچ جدید ترامپ علیه ایران گفت: ترامپ برای قدرت نمایی، با ادعایی پوچ اعلام کرد که پهباد ایرانی را در تنگه هرمز مورد هدف قرار داده است، این ادعا نشان می‌دهد که رئیس جمهوری آمریکا آن چنان از سمت انقلاب اسلامی تحقیر شده که با دستپاچگی یک خبر دروغ را رسانه‌ای می‌کند.
وی با اشاره به پیام وزیر امور خارجه مبنی بر این که شاید آمریکا به اشتباه پهباد خود را ساقط کرده اظهار داشت: ترامپ می‌خواهد با این خبر دروغ، سرنگونی پهباد ۲۲۰ میلیون دلاری آمریکا را جبران کند ولی این حقارت هرگز جبران شدنی نیست.
تهرام/۷۲۵۴/‏/‏۶۱۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره فوق جذاب الهه جعفری بازیگر سریال نوروز رنگی بیرون سریال + بیوگرافی و عکس های زیبا