نکات مهم در سفر‌های ساحلی


نکات مهم در سفر‌های ساحلی

تابستان که می‌شود، هیچ سفری دلچسب‌تر از سفر‌های ساحلی نمی‌شود، اما این سفر نیز نگرانی‌های خاص خود را دارد که با رعایت برخی نکات می‌توانید نه تنها آنرا لذت بخش‌تر کنید بلکه گرمای تابستان را نیز به خنکی تبدیل کنید. مطمئنا تمام طول زمستان انتطار تابستان را می‌کشید تا ویتامین D مورد نیاز بدنتان را نیز تامین کنید. حال وقت آن رسیده، پس برای سفر آماده...

تابستان که می‌شود، هیچ سفری دلچسب‌تر از سفر‌های ساحلی نمی‌شود، اما این سفر نیز نگرانی‌های خاص خود را دارد که با رعایت برخی نکات می‌توانید نه تنها آنرا لذت بخش‌تر کنید بلکه گرمای تابستان را نیز به خنکی تبدیل کنید. مطمئنا تمام طول زمستان انتطار تابستان را می‌کشید تا ویتامین D مورد نیاز بدنتان را نیز تامین کنید. حال وقت آن رسیده، پس برای سفر آماده شوید.
نکات مهم در سفر‌های ساحلی
۱. مراقب تلفن همراه خود باشید
صفحه نمایش تلفن‌های لمسی بسیار حساس است و نیاز به مراقبت ویژه دارد. حال که شما در ساحل و میان آب و شن هستید باید بدانید که نیاز به مراقبت بیشتری دارد، پس آنرا در کیسه‌ای پلاستیکی که آب نتواند به داخل آن نفوذ کند، قرار دهید.
۲. برای وسایل تان جیب درست کنید
اگر حوله و یا زیر انداز ساحلی شما بزرگ است، قسمتی از آنرا به داخل برگردانید و بدوزید. با ایجاد جیب می‌توانید وسایلی نظیر: کرم ضد آفتاب، کتاب، عینک آفتابی و ... را در آن قرار دهید.
۳. از کلید‌های خود مراقیت کنید
برای مراقبت از کلید‌ها، می‌توانید آن‌ها را ضمیمه‌ی چوب پنبه کنید. در این صورت اگر به آب بیوفتند به روی آب می‌آیند و کم کم به ساحل می‌رسند.
۴. متکا را به حوله خود بدوزید
اگر می‌خواهید ساعات زیادی را در ساحل بگذرانید، پس باید راحت باشید. بدین منظور یک متکای کوچک به حوله‌ی خود وصل کنید تا به راحتی از آن استفاده کنید.
۵. مراقب پول و اشیاء قیمتی خود باشید
در ساحل باید به شدت مراقب اشیاء با ارزش خود باشید. می‌توانید پول را در کفش و یا جای خالی اشیائی مانند رژ قرار دهید. مطمئن باشید کسی به آن شک نخواهد کرد.
۶. از چسبیدن شن دوری کنید
برای اینکه شن به حوله و یا زیر انداز ساحلی شما نچسبد، قبل از پهن کردن آن می‌توانید یک کیسه پلاستیکی و یا ملافه و یا چیزی شبیه آن زیر حوله بیندازید.
۷. صندل بپوشید
اگر از صندل‌های لاانگشتی ساحلی استفاده می‌کنید و در حین راه رفتن با بالا آمدن بند آن اذیت می‌شوید، یک قطعه پلاستیکی مهم در زیر آن قرار دهید تا مانع حرکت آن شود.
۸. آلوئه ورا را فراموش نکنید
آلوئه ورا را در فریزر قرار دهید تا خنک باشد و برای آفتاب سوختگی و گزیدگی از آن استفاده کنید. این ماده تسکین دهنده‌ی خوبی برای این نوع درد‌ها می‌باشد.مترجم: سحر مردانه | منبع: www.yahoo.com/news
نکات مهم در سفر‌های ساحلی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا