نمایش سه انیمیشن ایرانی در جشنواره «الچه» اسپانیا


نمایش سه انیمیشن ایرانی در جشنواره «الچه» اسپانیا

سه فیلم انیمیشن «پسر دریا»، «خورده شده» و «سینک» که در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه شده‌اند، در جشنواره فیلم مستقل «الچه» اسپانیا به نمایش درمی‌آیند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، چهل و دومین دوره جشنواره فیلم مستقل «الچه» از روز جمعه (28 تیرماه 98) در کشور اسپانیا گشایش می‌یابد و در بخش اصلی این رویداد، سه فیلم انیمیشن «پسر دریا» به کارگردانی عباس جلالی یکتا، «خورده شده» ساخته محسن رضاپور و «سینک» کار محبوبه کلایی روی پرده خواهد رفت. این جشنواره تا روز 4 مردادماه در شهر الچه اسپانیت برپاست.



جشنواره «الچه» عضو جایزه گویا است که از طرف آکادمی فیلم اسپانیا به بهترین فیلم جشنواره اهدا خواهد شد.



در خلاصه داستان انیمیشن «پسر دریا» آمده است: «زن و شوهری به همراه پسری، روی دیوار زندگی می‌کنند. حضور پسر کم‌کم تغییراتی در زندگی آنها ایجاد می‌کند...»


انیمیشن «خورده شده» در یک لوکیشن آخرالزمانی اتفاق می‌افتد که ما‌به‌ازایی در جهان بیرون ندارد. خرگوشی توسط گرگ خورده می‌شود، اما در شکم گرگ با خرگوش دیگری روبه‌رو می‌شویم که پیش از این خورده شده است. این دو شروع به زندگی می‌کنند و داستان ادامه می‌یابد...



«سینک» هم انیمیشنی تجربی است که به هم آمیختگی فیلم زنده و خیال، اساس آن را شکل می‌دهد. در این فیلم زن و مردی به شکل ته‌مانده‌ی قهوه از دو فنجان درون سینک بیرون می‌آیند و...

پایان پیام/14

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق