پس از جذب گریزمان، بارسلونا تقریبا از خرید مهاجمی ذخیره برای سوارز منصرف شده است


پس از جذب گریزمان، بارسلونا تقریبا از خرید مهاجمی ذخیره برای سوارز منصرف شده است

بارسا فعلا نیازی به خرید یک مهاجم ذخیره نمی‌بیند.

طرفداری - به احتمال فراوان، بارسلونا مهاجم دیگری برای ایفای نقش ذخیره لوییس سوارز جذب نخواهد کرد.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسا ذخیره‌ای برای سوارز جذب نمی‌کند. پس از جذب گریزمان که تضمینی بر افزایش گل‌های زده تیم خواهد بود، مدیریت باشگاه نیازی به خرید یک مهاجم دیگر نمی‌بیند و اولویت‌های دیگری دارد. البته پرونده نیمار هنوز باز است. گرچه علی رغم تمایلی که این مهاجم برزیلی به بازگشت به بارسلونا دارد، عملی شدن چنین انتقالی آن هم پس از پیشنهاد بارسا مبنی بر معاوضه بازیکن بدون رد و بدل شدن هیچ پولی، بسیار بعید است.

بارسا از ماه‌ها پیش به دنبال جذب یک مهاجم نوک بود و جدی‌ترین گزینه نیز لوکا یوویچ بود که استعدادیابان و مدیران باشگاه بارها از نزدیک بازی او را زیر نظر گرفتند. با این حال قیمت بالای این مهاجم صربستانی و دلایل فنی، باعث شد بارسا برای جذب او اقدامی نکند. حالا نیز با خرید گریزمان، این پرونده به طور کلی بسته شده است. بارسا نمی‌خواست و نمی‌خواهد دیگر مهاجم ارزان قیمت و بی کاربردی چون بواتنگ به خدمت بگیرد که عملا هیچ تغییری در تیم ایجاد نمی‌کند.

البته ممکن است والورده پس از تور پیش فصل درخواست یک مهاجم جدید کند که بعید است. باشگاه اعتقاد دارد والورده گزینه‌های زیادی در خط حمله دارد. اول اینکه گریزمان شخصا قادر است مهاجم تیم باشد و مسی نیز هست. پس از آن گزینه استفاده از آبل رویز و کارلس پرز نیز از تیم دوم روی میز قرار دارد و تغییر سیستم آخرین راه حل خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس