استارتاپ ماه‌شی، خدمات رزرو آنلاین آرایشگاه برای بانوان


استارتاپ ماه‌شی، خدمات رزرو آنلاین آرایشگاه برای بانوان

استارتاپ ماه‌شی پس از نزدیک به ده ماه فعالیت، امروز به 40 هزار کاربر کمک می‌کند تا خدمات رزرو نوبت آرایشگاه را به‌صورت آنلاین دریافت کنند.

زومیت در نمایشگاه الکامپ ۹۸ با استارتاپ‌های حاضر در سالن‌های الکام استارز دیدار می‌کند. گزارش برخی از غرفه‌ها و تیم‌های اجرایی به‌صورت خلاصه در دسته‌بندی الکامپ ۹۸ منتشر می‌شوند. استارتاپ‌های خدماتی و پایگاه داده کسب‌وکارهای خدماتی بخش مهمی از حاضران در نمایشگاه بیست‌وپنجم را به خود اختصاص می‌دهند. ماه‌شی یکی از آن استارتاپ‌ها است که خدمات رزرو آنلاین آرایشگاه دارد.

ماه‌شی فعالیت خود را از آبان ۱۳۹۷ شروع کرد و تمرکز خود را بر بانوان و خدمات آرایشگاهی معطوف کرد. سینا پرتوی بنیان‌گذار ماه‌شی با این استارتاپ قصد داشت تا سرعت، کیفیت و دسترسی آرایشگاه‌ها را به بانوان تسهیل کند. امروز نزدیک به ۴۰ هزار کاربر از خدمات ماه‌شی در تهران استفاده می‌کنند و ۳۷۰ آرایشگاه در سرویس ثبت‌شده‌اند.

استارتاپ ماه‌شی، خدمات رزرو آنلاین آرایشگاه برای بانوان

کاربران ماه‌شی برای رزرو آرایشگاه نزدیک محل اقامت، تنها با انتخاب مکان مورد نظر در نقشه‌ی سرویس، نزدیک‌ترین آرایشگاه را پیدا می‌‌کنند. به‌علاوه، جست‌وجو براساس خدمات مورد نیاز نیز در ماه‌شی به کاربران ارائه می‌شود. سرویس امتیازدهی، پرداخت پس از تأیید سرویس و موارد رایج دیگر استارتاپ‌های خدماتی، از سرویس‌هایی هستند که ماه‌شی به کاربران ارائه می‌کند. تیم اجرایی استارتاپ قصد دارد تا به شهرهای بزرگ دیگر همچون اصفهان هم وارد شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی