هدست‌های واقعیت مجازی عضو جدید خانواده خودروهای پورشه


هدست‌های واقعیت مجازی عضو جدید خانواده خودروهای پورشه

شرکت پورشه قصد دارد ایده جدیدی را برای مبارزه با ترس از رانندگی و سرگرمی بیشتر سرنشینان خودرو اجرایی کند.

هدست‌های واقعیت مجازی عضو جدید خانواده خودروهای پورشهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هدست‌های واقعیت مجازی-VR توانایی بالایی در تداعی یک شرایط ایده‌آل رانندگی بدن نیاز به حرکت واقعی با خودرو را دارند. در واقع هدست‌های VR می‌تواند مقدمه و حتی در مواردی جایگزین خوبی برای رانندگی باشد.

بیشتر بخوانید: رکوردشکنی اولین اتومبیل تمام الکتریکی پورشه +تصاویر

بسیاری از افراد در سفرهای طولانی با خودرو دچار حالت مسمومیت و عدم تحمل محیط خودرو می‌شوند از همین رو شرکت آلمانی پورشه قصد دارد با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی شرایط مطلوبی را برای این دسته از افراد به وجود بیاورد. بررسی‌های انجام شده روی کاربران مختلف نشان داده است غوطه ور شدن در فضای مجازی در بهبود وضعیت جسمانی آن‌ها در سفرهای طولانی با خودرو تاثیر زیادی دارد.

طرح جالب پورشه برای سرگرمی سرنشینان خودروهای خود

هدست‌های واقعیت مجازی نسل جدید ویژگی‌های بسیار پیشرفته‌ای در تطبیق خود با عملکردهای رانندگی در حالت واقعی دارند و ضمن آماده سازی افراد آماتور برای رانندگی دقیق و اصولی، حفظ آرامش و سلامت کمک زیادی می‌کند. دیگر کاربرد این هدست‌ها سرگرم کردن سرنشینان خودرو با نمایش فیلم، ویدئوهای کوتاه و بازی‌های هیجان انگیز است.

هدست‌های واقعیت مجازی عضو جدید خانواده خودروهای پورشه

شرکت‌های بزرگ خودروسازی در جهان در طول چند سال گذشته سیستم‌های سرگرمی محصولات خود را به طرز چشمگیری افزایش داده است. یکی از مهم‌ترین این سیستم‌ها فناوری دستیار هوشمند صوتی است. این فناوری به طور ویژه در خودروهای خودران کاربرد فراوانی دارد. با اینکه اتومبیل‌های پورشه به این فناوری مجهز است ولی سازندگان آلمانی به آن بسنده نکرده و تصمیم دارند با هدست‌های VR بیشتر از گذشته مشتریانه خود را راضی نگه دارند.

هدست‌های واقعیت مجازی عضو جدید خانواده خودروهای پورشه

فناوری هدست‌های واقعیت مجازی در خودروهای پورشه هنوز در مرحله آزمایش است. مدیران پورشه اعلام کردند سیستم VR ظرف سه سال آینده در اتومبیل‌های این شرکت به کارگیری می‌شود. عده‌ای از کارشناسان معتقدند احتمالا پرشه نمونه اولیه این فناوری را در تتاریخ ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ در نمایشگاه خودرو نمایش می‌دهد.

انتهای پیام/

سرگرمی بیشتر برای شرنشینان خودروهای پورشه با هدست‌های VR

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)